Radius Insurance Solutions レビュー 204

TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Sara & Craig have been so helpful over the past few weeks dealing with my fleet renewal going above and beyond. its been an absolute pleasure to deal with both of the them

5つ星のうち5の評価

I’m an existing customer of Radius however when Sam contacted me regarding my fleet insurance needs he was fantastic. He guided me through the whole process effortlessly and we arrived at the right... もっと見る

5つ星のうち3の評価

i felt the process hard work, very poor communication. Chasing for paperwork and no apologies for delay. Not replying to emails or returning my calls.

5つ星のうち5の評価

Excellent service received from the agent. I was able to contact him directly for updates and amendments and received prompt, detailed responses to all my questions. I would highly recommend this agen... もっと見る

企業情報

  1. 保険ブローカー

当該企業による記述

Fast-growing UK business insurance broker | National specialists in business vehicles & fleets


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

204件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 66%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Jennifer went through everything in…

Jennifer went through everything in detail
Very efficient

2024年1月25日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Thank you for your 5 star review. We are really proud of the service we provide here at Radius Insurance Solutions and really do appreciate it when our clients take the time to provide a review.

5つ星のうち5の評価

very helpful great advisor well done…

very helpful great advisor well done jen 5 ☆

2024年1月25日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Many thanks for taking the time to provide your review, it is really appreciated. We are very proud of the service we provide here at Radius Insurance Solutions and it’s always pleasing to receive such feedback.

5つ星のうち5の評価

JEN SWAN was very helpful and…

JEN SWAN was very helpful and understanding

2024年1月16日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Thank you for your 5 star review. We are really proud of the service we provide here at Radius Insurance Solutions and really do appreciate it when our clients take the time to provide a review.

5つ星のうち1の評価

Absolutely awful company to deal with I…

Absolutely awful company to deal with I found them to be very incompetent and a really couldn’t care less attitude towards there customers, I would advise anyone to steer clear of this company.
24/1/23 update I’ve just seen your reply on trust pilot. How can you ( radius) say you have addressed my complaint when you have done absolutely nothing about it. You have not addressed anything !

2023年11月20日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

We are very sorry to receive this review as we pride ourselves on the customer service provided to all our valued clients. I do note the circumstances were reviewed and following our initial response have again been followed up recently with a further summary. We do acknowledge your concerns and the issues raised, and moving forward are confident these have been addressed. If you would like to discuss this matter further, please do not hesitate to contact us on 0113 258 2219.

5つ星のうち1の評価

Absolutely pathetic service

Absolutely pathetic service. I have been insuring my business for the last 5 0r 6 years with Keystone, now they call themselves Radius and the service went with the name change.
I had just paid my annual premium when the phoned saying the building insurance was done incorrectly by them and i now have to pay more.
This after a 16% increase in my premium. No wonder businesses are going under in this country. Insurance is becoming a major stumbling block and then they make mistakes and I have to pay.

2023年11月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Always a pleasure to deal with…

Always a pleasure to deal with Jennifer, very helpful and knowledge, 10,10.too all the staff that have helped me over the years in Glasgow office, they really do all go the extra mile

2023年11月23日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Many thanks for taking the time to provide your review, it is really appreciated. We are very proud of the service we provide here at Radius Insurance Solutions and it’s always pleasing to receive such feedback.

5つ星のうち5の評価

Jennifer was lovely and very…

Jennifer was lovely and very professional in dealing with my quote

2023年11月21日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Thank you for taking the time to provide your 5 star review. We are very proud of the service we provide here at Radius Insurance Solutions and it’s always especially pleasing to receive such positive feedback. Rest assured your comments will be relayed back to Jennifer.

5つ星のうち5の評価

Done everything that I ask about

2023年11月21日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Thank you for your 5 star review. We are really proud of the service we provide here at Radius Insurance Solutions and really do appreciate it when our clients take the time to provide a review.

5つ星のうち5の評価

Jennifer at Milestone Insurance has…

Jennifer at Milestone Insurance has really helped me out and over the years and just recently as well, 10 out of 10!! Many thanks!

2023年11月10日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Thank you for taking the time to provide your 5 star Trustpilot review.

5つ星のうち1の評価

They r bunches of day light robbers who…

They r bunches of day light robbers who ate here to suck your blood avoid them

2023年9月4日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

We are very sorry to receive details of your review. It is important for us to undertake an investigation due to the nature of your concerns, however we've been unable to trace your client records. We would welcome the opportunity for you to contact us at: insleeds@radius.com or call 0113 2582219 so we can thoroughly investigate this matter.

5つ星のうち1の評価

Don’t get any insurance through…

Don’t get any insurance through…
Beware: Terrible Experience with Radius Insurance

Rating: ⭐️

I cannot stress enough how terrible my experience with Radius Insurance has been. I wish I had read reviews before deciding to go with them.

I purchased an insurance policy from Radius Insurance, hoping for a smooth and hassle-free experience. Instead, I've been met with a series of disappointments, frustration, and sheer incompetence. One month through my coverage period, I received an email out of the blue, stating that my insurance had been canceled. Keep in mind that I had already paid for an entire year upfront. How can an insurance company cancel a policy I've fully paid for without a valid reason?

When I called their customer service, the runaround began. They claimed my policy was canceled due to missing documents. Documents that I had sent immediately after purchasing the policy. Their inability to keep track of important paperwork is astonishing.

But the ordeal didn't end there. Their representative, Faye Herald, who was supposed to assist me, conveniently went on annual leave without resolving my issue or communicating it to the insurance company. This resulted in further delays and frustration on my end.

Trying to get in touch with their customer service is a nightmare in itself. Calls go unanswered, and it's nearly impossible to get a hold of anyone who can provide actual assistance. I've had to take time off work and deal with continuous lies and excuses from their end.

I strongly advise anyone considering insurance to avoid Radius Insurance at all costs. Their lack of professionalism, communication, and customer care is beyond unacceptable. This entire experience has left me thoroughly disgusted. I will be seeking legal action if my concerns are not addressed promptly.

In conclusion, stay far away from Radius Insurance. Your time, money, and peace of mind are better invested elsewhere.

2023年8月31日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

We are very sorry and disappointed to receive this review as we pride ourselves on the customer service provided to all our valued clients. Following a review of your file I can see that we have thoroughly investigated your complaint and provided a final response letter on 2nd October 2023. We have acknowledged your concerns and within our response detailed the reasons for this and the action we have taken to ensure there is no future repeat. It is important to also stress that whilst this was as a result of a human error, once identified we undertook our role as a broker and represented this to the insurer, which ensured they were aware that you had produced the validation documents and the ultimately the continuation of the cover.

If you would like to discuss this matter further, please do not hesitate to contact us on 0113 258 2219.

5つ星のうち1の評価

Just an empty shell

Just an empty shell
They use only third part at every steps
Insurance by itself
Claim processing
I asked one of their staff of the premium will raise a lot after updating the car after a non fault
"It will be about the same "
£500 higher the result
The people on the phone didn't know how adds one are working
Use them only 1 year

2023年8月11日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

We are very sorry to receive details of your review. It is important for us to undertake an investigation due to the nature of your concerns, however we've been unable to trace your client records. We would welcome the opportunity for you to contact us at: insleeds@radius.com or call 0113 2582219 so we can thoroughly investigate this matter.

5つ星のうち1の評価

Disgusting paid £220 deposit had to…

Disgusting paid £220 deposit had to cancel after 11 days phoned them expecting some deposit back no I owe them £150 extra for cancellation hahahaha how the bloody hell do you work that out when I’m in the 14 days cooling off period so you had £370 in 11 days jokes don’t use very unprofessional

2023年8月9日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Dear Mr West, we are sorry to receive details of your review as we pride ourselves on the service we provide to all our valued clients. It is important to clarify that the figures mentioned are not all solely Radius Insurance’s charges. As a broker we charge a standard cancellation fee of £150.00 for the administering of the cancellation on the policy. The Insurance Company will also charge the time on risk of the policy, which will cover you for if any accidents had occurred during this time and in addition to this they will charge a cancellation fee. This information was explained over the phone before inception of the policy and is also included in our Terms of Business on our website. I understand our Customer Service Manager has investigated your file and sent over the compliance phone call, which confirms all cancellations charges were fully disclosed prior to you taking out the policy. If you would like to discuss the details any further, please contact our office on 0113 258 2219 or email on insleeds@radius.com.

5つ星のうち1の評価

Non existent customer service

I have used Radius previously known as milestone for a few years.
When it came to my renewal this year i tried calling them on junerous occasions for a qoute. I got emails from them woth qoutes and to say get in touch but absolutely no luck in getting through to anyone the call just rings out everytime. I've asked them on multiple occasions via there website and email to obtain my no claims honis certificate and forward this on to me as i have had to take my custom elsewhere and again I'm a month on from originally requesting this and still do not have this!! I would not recommend these to anyone ever again!

2023年8月8日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Dear Mr Rashid, we are sorry to receive details of your review as we pride ourselves on the service we provide to all our valued clients. Unfortunately from reviewing your file it does appear that we left several voicemails to discuss your renewal. In regards to your no claims bonus, we can only request this from your insurance company once the policy has lapsed. This was requested the next day and then issued just over a week after the actual lapse of your policy, which is very standard practice when using an insurance broker. I am naturally sorry to hear we were unable to obtain your business on this occasion, however if you would like to discuss this matter any further, please contact our office on 0113 258 2219.

5つ星のうち5の評価

This will be my third year with radius

This will be my third year with radius. They are very professional , could not praise them enough in sorting out my renewal. Would recommend them to anyone.
Thank you.

2023年7月27日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Thank you for taking the time to provide your 5 star Trustpilot review.

5つ星のうち1の評価

Brutal .

Brutal .
They know how to find You when they want Your money . But good luck trying to get email or call from them if You need get in touch.
Stay away ..

2023年7月25日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Dear Mr Galon, we are sorry to receive details of your review as we pride ourselves on the service we provide to all our valued clients. It is important for us to undertake an investigation due to the nature of your concerns, however we've been unable to trace your client records. If you could contact our office so we can look into this further at: insservice.leeds@radius.com or call 0113 2582219.

5つ星のうち1の評価

I am a client from 3 yars and i stay 2…

I am a client from 3 yars and i stay 2 hours whaiting at the phone ...and after this tell me for change my vehicle i must pay 160£ ....and is not posible to add this amont to nex payment....because i only have 2 month stil my insurance will finish...🤣🙈
No profesional this guys....no more with this company.

2023年6月19日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Dear Marius, we are sorry to receive details of your review as we pride ourselves on the service we provide to all our valued clients. It is important to clarify that the figure the additional premium required by the insurer is due to a change in the risk. This can include by many factors surrounding the new vehicle details, however this is completely outside of our control and the premiums terms are set by insurers, so we do feel your comments are unfair in this regard. As a broker we charge a nominal fee which is fully disclosed to you in our Terms of Business and can also be found on our website. Similarly when you pay be monthly instalments, these agreement are the responsibility of the finance company as we do not provide credit directly (we are only a credit broker). I genuinely hope this reassures you of our service but please do not hesitate to contact our offer either by calling 0113 259 6689 or indeed emailing us at insservice.leeds@radius.com and we will be more than happy to answer any further questions or concerns that you have.

5つ星のうち5の評価

Can’t sing their praises highly enough

Can’t sing their praises highly enough. Sorted all my courier insurances without any hassles. Matt Price was my advisor and explained everything to me in a clear and professional way. I’ve had a few hiccups which were all my own fault but he guided me and sorted everything with minimum fuss. A great company and an excellent guy, Thank you once again Matt

2023年6月13日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Thank you for taking the time to provide your 5 star Trustpilot review. We are very proud of the service we provide here at Milestone and it’s always especially pleasing to receive such positive feedback. Rest assured your comments will be relayed back to Matt.

5つ星のうち1の評価

Had a bad experience with Radius they…

Had a bad experience with Radius they even don’t issue you a No Claim Certificate…. Their company name spouse to be Radicilus not Radius.

2023年6月8日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Dear Mr Bhai, we are sorry to receive details of your review as we pride ourselves on the service we provide to all our valued clients. It is important for us to undertake an investigation due to the nature of your concerns, however we've been unable to trace your client records. However we would like to clarify that we would never withhold a no claims bonus from a customer and indeed this is actually prepared by the insurer and not ourselves as a broker. If you could contact our office so we can look into this further at: customerservice@milestonehouse.com or call 0113 2582219.

5つ星のうち5の評価

Caroline the operator was really…

Caroline the operator was really wonderful and very helpful to explain all of my policy in terms simply

2023年5月17日
自発的なレビュー
Radius Insurance Solutions ロゴ

Radius Insurance Solutions からの回答

Thank you for taking the time to provide your rating and review, we will ensure this is shared with Caroline.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報