Alphabet Trains レビュヌ 

181
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

The trains look great--colorful and perfect for our nephews! Also really appreciate the customer service--I had accidentally ordered the wrong style of caboose and they sent me the caboose I intended... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Saw this in a Vermont store while traveling, wanted it for a 3 year old’s birthday present, but I needed a letter not in stock at that store. This merchant is the manufacturer. Prompt delivery, good... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

First the Puzzle Stool is very cute. Wish they had better communication on their website when ordering, ordered the Jewel color for boy stool, no place to add comments while ordering. I sent a email r... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We received an alphabet name train for our daughter as a gift and I loved it so much that I ordered three for my good friends who have childrens birthdays coming up. Through a mail delivery mix up, I... もっず芋る

䌁業情報

  1. ベビヌ甚品店
  2. ・
  3. 子䟛向けのおもちゃ屋

圓該䌁業による蚘述

Alphabet Trains & Toys is a retailer of high-quality educational toys made from sustainable materials. Most of our toys are made in the US and safety-tested according to the highest standards. We carry Name Trains, personalized name puzzle stools, personalized books, Montessori and educational toys, etc. We pride ourselves in our outstanding customer service, no-hassle return policy, and our FREE shipping program


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

181件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.3

すべおのレビュヌ

(181)

過去12か月のレビュヌ数: 11ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Very Helpful

I wasn't able to find where the company was so I opened a chat with Frank. California. Asked if they could ship Priority Mail, he said that is the normal, great.
Just the product we were looking for, clear finish train for "Jude".

Many thanks!

2019幎12月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

I paid much too much for what this item


I paid much too much for what this item is. I won’t purchase from here again unless the price goes down. I definitely feel like I got taken. It looks like each item was simply pulled off a basic store shelf, not hand made as I anticipated. I had to buy another item to supplement this gift.

2019幎12月1日
自発的なレビュヌ
Alphabet Trains ロゎ

Alphabet Trains からの回答

We are extremely sorry you were not happy with your purchase. Just for your information, we have an extremely generous return policy (90 days) for the Name Train. You can return the trains for a FULL REFUND including shipping if you are not happy with the item. Please contact us at your convenience so we can arrange for a return label to be emailed to you.

5぀星のうち5の評䟡

I was very excited to find your


I was very excited to find your company. My son, who is 21, received and alphabet train for his first birthday. We still have it but I wasn't sure where it had been purchased. He is now expecting he is first child who will now have an alphabet train just like his daddy. Thank you!! We love it.

2019幎10月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Happy Customer

We received an alphabet name train for our daughter as a gift and I loved it so much that I ordered three for my good friends who have childrens birthdays coming up. Through a mail delivery mix up, I did not receive my package right away, and after emailing the company my concern, Frank offered to replace my order. In the end, my package was retrieved, but I am still pleasantly surprised with their generous company policy. Good job on keeping your customers happy! I will definitely make future gift orders and recommend them!

2018幎2月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great gift

I ordered the train Sunday and it arrived in Seattle Thursday. Despite box being slightly mashed and the shredded newspaper not the best packing material all the letters, engine and caboose arrived in good shape.
This is a great 1st Birthday gift!

2018幎2月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Would not buy again

The train is nice but very overpriced and paid for postage and then was charged anothe 20 dollars at the post office when I went to collect Unacceptable. Would not buy again ever

2018幎1月16日
自発的なレビュヌ
Alphabet Trains ロゎ

Alphabet Trains からの回答

We are sorry to hear you had a problem at the post office however, we have no control on another country's tariff and excise processes or laws. The shipping fees that we charge are solely to ship a package. In your case from USA to UK...

You may want to check your local rules and regulations and contact your local post office to see why you were charged

5぀星のうち5の評䟡

All aboard this train!

I was pleasantly surprised by how many options that I had to select from. While I haven't yet received the product, I am anticipating being more than satisfied with it. I purchased it as a gift for my Grandson, who will be starting school in September of 2018. He loves all things train related and I am sure that it will aid him in learning to spell his full name in a fun way.

2018幎1月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

I am a lifelong catalogue shopper

I am a lifelong catalogue shopper, who has never received an order without return information.

I am getting nowhere with my return.

Product seems good quality.

2017幎11月27日
自発的なレビュヌ
Alphabet Trains ロゎ

Alphabet Trains からの回答

Thank you so very much for sharing your issue. We strive to serve our customers as best as we can.

Early on in our company's life-stage, we decided that our customer's privacy was of utmost importance to us. Therefore, we decided, unlike some of our competitors, not to track our customer behaviors nor to record their private information.

Unfortunately, that has introduced some disadvantages to us. Namely, when someone requests a return, we have to ask for an order number and if the customer does not provide us with that information, our job becomes more difficult. , In your case, we did ask for an order number on Thanksgiving day and since you did not have it, you provided us with your shipping address, the day after Thanksgiving (i.e Yesterday).

We had to use that information to track your order and we did confirm that you placed an order for a duplicate item by mistake and we shipped the 'correct' item to you as per your order.

However, since we do provide a 100% hassle free return policy, we have created a return label for you and will email it to you during our normal business hours (which does not include Sundays unfortunately)

We hope that this answers your problem.

Regards,
alphabet-trains.com

5぀星のうち5の評䟡

Duplicate color, duplicate letter not the same size

The train is cute, but two of the six letters are the same color (I was hoping they would all be different). And the name has two “L”s in it which are side by side. One is larger than the other, noticeable to my eye.

The order arrived quickly and I think it will be a nice addition to my grandson’s bedroom.

After seeing my comments about the one letter being smaller, the company responded by replacing that letter. It looks great with the others. Thank you, Alphabet Trains.

2017幎11月3日
自発的なレビュヌ
Alphabet Trains ロゎ

Alphabet Trains からの回答

Thank you for your comments. We strive to serve.

The letters come in 6 distinct colors two of which (Orange and purple) are produced at a lower frequency than others. Therefore, for names that are 6 letter or longer, unfortunately we cannot guarantee distinct and unique colors.

As to different size letters, that is an anomaly. Please contact us at your earliest convenience s we can research the issue and replace the problematic letter train asap.

Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

Expedited Shipping Disappointment

We paid for $13 for expedited shipping and it has been 6 days and we still don't have our order yet and probably won't for another couple of days.

2017幎6月11日
自発的なレビュヌ
Alphabet Trains ロゎ

Alphabet Trains からの回答

We are sorry to hear about the issue with your order.

We clearly state on our site that items are shipped within 2-3 business days of the order (Saturday and Sundays are not business days). Your order was actually shipped the next day

Once we ship the item we do not have any control on how long it takes.

We did however, refund you the full shipping charges the minute we received the email from you making us aware of the issue.

If you were still unhappy, we actually can provide a full refund upon the return of the merchandise however, you did not indicate that you wanted this option

Once again, we are extremely sorry to hear you are unsatisfied with your experience

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報