レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Placing order was easy, price was very fair, it was collected from my front door by a very friendly driver & it got there overnight. I've sent similar packages a number of time using Austpost & it's n... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

A deeply unprofessional company. A quote is a quote, not an “estimate” you get to reinterpret after the fact. Changing the meaning after the work is done is dishonest and then following it up with thr... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Was an easy transaction. I was very apprehensive, never sent a large box interstate and as the seller refused to pay for return, Fast Courier made it easy, quicker than Australia post. I am very imp... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I've never had to post a parcel before but I found the whole process easy .I put in my parcel dimensions and weight and the pickup and delivery addresses and quickly found the most appropriate servic... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

圓該䌁業による蚘述

Australia’s FASTEST courier comparison site Quickly compare courier quotes and send packages and freight Australia-wide using our quick freight quote comparison tool. We have built cutting edge logistics technology to help you compare courier and freight quotes, multiple carriers and delivery times. You'll be sure to find the right carrier to match your budget, plans and logistics preferences.


連絡先

3.4

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

361件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

No complaints item arrived and buyers


No complaints item arrived and buyers were happy

2025幎7月21日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear John, Thank you for the positive feedback! We're pleased to hear your item arrived successfully and that your buyers were happy with the delivery.
We appreciate your business!
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

Do not tell your customers that you


Do not tell your customers that you will collect their parcels from their homes the same day only to collect 3 days later. Big no-no.

2025幎7月8日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

We sincerely apologise for the service failure you experienced with the carrier you selected. Having a 3-day delay when same-day collection was promised is completely unacceptable.
We appreciate you bringing this to our attention and understand your frustration.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち5の評䟡

Seamless

Seamless, fast, fairly well priced. Thank you

2025幎7月16日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Jack, Thank you for the wonderful review! We're delighted to hear you found our service seamless, fast, and fairly priced.
We appreciate your business!
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち5の評䟡

Fast and reliable.

2025幎7月10日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Mark, Thank you for the review! We're pleased to hear you found our service fast and reliable.
We appreciate your business!
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち5の評䟡

Great Service and Value

Picked up within 5 hours once I made my booking; Delivered in 3 working days; really good rates

2025幎7月10日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Wendy, Thank you for the review! We're delighted to hear you experienced such prompt pickup within 5 hours of booking and reliable 3-day delivery, all at competitive rates.
We appreciate your business!
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち3の評䟡

No communication

The pick up was booked for Monday and nobody called to let me know that they wouldn't come.
I had to call and inform them and rebook another pickup.
A full day wasted, waiting!!!

2025幎7月1日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Tassina, We sincerely apologise for the missed pickup on Monday and the lack of communication from the carrier you selected.
Our carriers do strive to collect as requested; however, sometimes due to uncontrollable variables they fail to meet these schedules, and rebooking by the customer is required as outlined within the booking instructions provided.
We appreciate you bringing this to our attention.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

Very bad experience

Very bad experience. Parcel was picked up a 1 week later from the Brisbane Airport and we needed to pay a storage fee $ 100 a day. Very disappointed and frustrated. Never again!

2025幎6月26日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Monika, We sincerely apologise for the disappointing experience you had with the carrier you selected.
This level of service failure does not meet the standards we expect from our carrier partners, and we appreciate you bringing this serious issue to our attention.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

Dont use these guys

Dont use these guys - excess charges are crazy and will deduct amounts from your account without your permission.

2025幎7月7日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Customer, Thank you for your feedback regarding the additional charges applied to your shipment.
Post-delivery charges may apply as outlined in our terms and conditions agreed to upon purchase when shipment details are not accurately declared during booking. These adjustments are based on measurements and assessments made by the carrier.
If you believe you have been charged incorrectly, please email hello@fastcourier.com.au to consider the dispute process with the carrier, which we can support you with through.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

Order wasn't collected

Order wasn't collected and wasn't rescheduled to be collected. Booked in on the 18/06/2025, wasnt collected till 24/06/2025 only collected because I rang to check where it was.
Staff standing around waiting for this delivery, Not impressed with the service very slow

2025幎6月17日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Customer, We apologise for the collection delay experienced with the carrier you selected. While we strive to ensure collections occur on the requested date, at times due to driver availability and higher than usual volumes there can be delays.
However, the extended delay and lack of communication in your case was unacceptable and we understand your frustration.
We appreciate your feedback.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち5の評䟡

Quicker than expected and perfect condition

Great correspondence from start to finish.
Package arrived within 2 days not 5.
Package was not damaged in any way.
Very impressed as it was transported from Tasmania to Victoria.
Cost was very good too.
Will definitely use them again.

2025幎7月4日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear George, Thank you for the review! We're thrilled to hear about your excellent experience from start to finish, especially with your package arriving in 2 days instead of the expected 5.
We look forward to serving you again!
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち5の評䟡

Fast pick-up

Fast pick-up. Delivered a day early. Awesome!

2025幎7月3日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Scott, Thank you for the review! We're thrilled to hear you experienced fast pickup and early delivery.
We appreciate your business!
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely disgusting company

Absolutely disgusting company

Gave the exact measurements of the box, have photos to prove this. They then invoiced and debited me and additional $221 for “wrong size” it wasn’t the wrong size

No contact number, no help. Absolutely disgusted

2025幎6月20日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Toby, We sincerely apologise for your frustration with the additional charges applied from the carrier to your shipment, especially when you provided exact measurements and have photographic evidence.
Please email us directly at hello@fastcourier.com.au to engage with us regarding this matter. We will be happy to support your lodgement of a dispute claim with the carrier to challenge these charges.
We understand how frustrating this situation must be and want to help resolve it for you.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち5の評䟡

Great end to end service

Easy to book online, fast efficient service.

2025幎6月26日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Ian, Thank you for your review! We're delighted to hear you found our online booking process easy and experienced fast, efficient service.

5぀星のうち1の評䟡

the courier camethe courier came, didnt have a left for the skid, the skid was small enough to lift by hand but he didnt. another courier didn't turn up. the driver called me 5 days later!!! i had to

the courier came, didnt have a left for the skid, the skid was small enough to lift by hand but he didnt.
another courier didn't turn up. the driver called me 5 days later!!!
i had to call another fedex driver (through my own contacts) from another area to come and collect.
Not only that you guys charge me $95 extra for underweight !!!
what a joke
10 years in the business
I've used you guys twice and twice was a problem

2025幎6月18日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear John, We sincerely apologise for the poor experience you had with TNT/FedEx.
Regarding the additional charges, these are applied on advice from the carrier and would only occur if the dimensions measured by the carrier are greater than what was declared during booking, or if additional services were required in the delivery process that weren't selected during booking, as outlined in the terms and conditions.
If you believe these charges are based on incorrect information, please email us (hello@fastcourier.com.au) directly to initiate the dispute process. We support our customers in ensuring the carrier remains honest.
Your feedback is valuable and we will use it to improve our carrier partnerships.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

Extremely Disappointed – Avoid if You Value Accountability

I had a terrible experience with FAST COURIER/ Couriers Please. I sent a fragile item, professionally packed and clearly labelled, yet it arrived damaged. The driver rushed the delivery, got a signature, and left — no time to inspect the parcel. When I raised a claim, I was told the damage “didn’t happen during delivery” simply because the box looked fine and a signature was collected.

Apparently, in their eyes, a signature equals perfect condition — which is absolutely ridiculous. Even after proving the item was unusable and not repairable (failing a Roadworthy Certificate), they denied the claim with no real investigation or fairness.

This company takes zero responsibility for what happens during transit and leaves their customers out of pocket. I will never use FAST COURIER/ Couriers Please again, and I suggest anyone sending valuable or fragile items look elsewhere.

2025幎6月27日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Adil, We sincerely apologise for the terrible experience you had with Couriers Please, the carrier you engaged with through our platform.
Please email us directly (hello@fastcourier.com.au) so we can help escalate a compensation claim through our insurance processes and provide additional support for your situation.
We appreciate you bringing this serious service failure to our attention.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

It took over 2 weeks to have my


It took over 2 weeks to have my consignment picked up. It is impossible to get hold of the company by phone and the customer service is terrible. I would never use them again.

2025幎6月10日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Fabian, We sincerely apologise for the unacceptable 2-week delay experienced with the carrier you selected for your consignment collection and customer service experience.
Our online support team continuously monitors all channels to ensure customers receive assistance through the appropriate communication methods.
We appreciate your feedback as it helps us identify areas where our service and support processes need improvement.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

While the uplift and drop off was as


While the uplift and drop off was as expected the retrospective gouging where the package was re assessed and 5x the original estimate charges for is not.

Whatever you might think you gain by doing this you lose in customers who will never deal with you again

2025幎5月26日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Michael, We sincerely apologise for the frustration caused by the retrospective charges applied to your shipment.
To clarify, these adjustment charges are indicated by the carrier's assessment once the shipment is in their hands and out of our control. We understand how disappointing it is to receive charges significantly higher than the original estimate.
This highlights the importance of ensuring all booking information, including dimensions and weights, is entered as accurately as possible during the booking process to provide the most accurate pricing upfront and avoid unexpected adjustments.
We appreciate your feedback and understand your decision not to use our services again.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち1の評䟡

Never again....

I sent x2 surfboards all packaged correctly, wrapped and placed in durable travel bags.
Somehow between here and Victoria my brand new board had several major fractures down both rails and a few compression dings on the under side.
After taking photos, I tried to upload onto their website to lodge a claim. Website doesn't work. I tried from phone, laptop and PC but still wont accept uploads of evidence.

I sent an email and was told its not their problem and its a case for freight safe.

Then I was told I didn't notify the company within 48 hours. Which I have all the evidence of failed attempts and email correspondence.

2 months later my case was finally closed and I received absolute bare minimum for compensation for a brand new board that looked like it had been thrown off a cliff.

This company replies very sporadically. Will definitely not be using them in the future.

2025幎5月13日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Jordan, We sincerely apologise for the damage to your surfboards and the frustrating experience you had with the third-party insurer's claims process and website functionality.
While the claims process is handled independently by the insurer, we understand how disappointing the lengthy resolution time and minimal compensation must have been.
We appreciate your detailed feedback and will take this onboard.
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち5の評䟡

Early delivery,was supposed to be


Early delivery,was supposed to be delivered next Tuesday but arrived today
amazing service
Only grip is your courier doesn’t call to say that they are on the way, they wait till they see your not home then call which is very inconvenient this needs to be fixed otherwise I’m a happy customer

2025幎6月20日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Gary, Thank you for the positive feedback! We're delighted your delivery arrived early - getting your shipment ahead of schedule is always great news.
Thanks for being a valued customer and for helping us identify areas for improvement!
Best regards,
The Fast Courier Team

5぀星のうち3の評䟡

No Service

The only company I have ever come across that you cannot phone. EVERYTHING is online and it was not easy to work out why things were not working. They just leave it up to ypu...no support whatsoever. Not even an online chat. SO NO SERVICE . Just work it out youself.

2025幎6月13日
自発的なレビュヌ
Fastcourier ロゎ

Fastcourier からの回答

Dear Michael, Thank you for your feedback and we apologise for the frustration you experienced.
While we don't offer phone support, we do have dedicated support staff available online with extended hours every day who can promptly assist with any issues or questions. We'd welcome the opportunity to help resolve any difficulties you encountered.
Please reach out to us via email (hello@fastcourier.com.au) and allow us the opportunity to assist you directly. Our team is committed to providing prompt and effective support through our online channels.
We appreciate your feedback and look forward to the chance to improve your experience with our service.
Best regards,
The Fast Courier Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報