LIEWOOD レビュー 

257
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

jamais eu de problème avec tous les articles achetés chez liewood. cela fait 4 ans que j’achète blousons, vestes polaire, gilets de natation et autres articles d’usage intensif et je n’ai jamais eu... もっと見る

5つ星のうち1の評価

The straw of our Liewood Falk water bottle has been damaged. We cannot use it anymore. I believe Liewood as a company could and should make more effort to facilitate their customers with spareparts,... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Bestel hier niets tenzij je helemaal zeker bent van het product want als je retour wil zenden kost je dat stukken van mensen . Je moet nl. alles terugzenden naar polen 15 euro en dit is het goedkoop... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Slechte kwaliteit sandalen gekocht. Zagen er leuk uit maar print was er na 1 maand af. Later nogmaals andere spullen gekocht. Wederom niet goed en geretourneerd voor 14€ verzendkosten. Vervolgens is h... もっと見る

企業情報

  1. 子供服店
  2. ・
  3. インテリア デザイン店
  4. ファッション アクセサリー店
  5. ベビー服店

当該企業による記述

LIEWOOD is an international children's lifestyle brand created to ease and inspire the everyday lives of families. With a functional and innovative focus, LIEWOOD designs and produces toys, interior, furniture, accessories, wear, and footwear for babies and children.


連絡先

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

257件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 68%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.5

すべてのレビュー

(257)

過去12か月のレビュー数: 32件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Uanset hvor travl en forretning er, må det være førsteprioritet at være en ordentlig en af slagsen.

Da jeg den 26 juni bestilte et sæt sandaler til min søn, som var på bud til favorabel pris, kunne jeg se i oplysninger på deres hjemmeside at der var længere leveringstid end normalt. Jeg tænkte ikke på at det kunne være flere uger. Da jeg rykker, skal jeg rykke for ordren af to omgange før jeg får svar om at min ordre er annulleret, og kort efter en besked om den ikke kan annulleres. Og at de ikke ved hvornår den afsendes. Ligeledes står der i mailen at jeg kan lade være med at afhente den hvis jeg ikke ønsker den!
For mig virker det fuldstændig uacceptabelt at behandle kunder på denne måde. Uanset hvor travl en forretning er, må det være førsteprioritet at være en ordentlig en af slagsen.

2023年6月26日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Hej Emma Dorthea,

Tak for din anmeldelse.

Vi er veldig kede af hele din oplevelse, som du beskriver. Det virker til at der ikke har været taget ordenligt fat på en løsning her.

Har du mulighed for at skrive en mail til vores kundeservice? Så vil jeg rigtig gerne tilbyde dig en kompensation for denne uheldige sag.

Ser frem til at høre fra dig.

Mange hilsner,
Line

5つ星のうち1の評価

Badeanzug kam mit Materialfehler an

Badeanzug kam mit Materialfehler an. Habe es beim Kundenservice reklamiert. Daraufhin wurde mir erst Tage später 50%-Nachlass des Kaufpreises angeboten, was ich abgelehnt habe, weil der Fehler sehr sichtbar ist. Seitdem höre ich nichts mehr von Kundenservice. Rate von diesem Onlineshop dringend ab!

2023年6月30日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Sehr geehrter A.Zickert,

Ich möchte mich aufrichtig für die Erfahrung entschuldigen, die Sie mit unserem Produkt und Dienstleistung gemacht haben und für den negativen Eindruck, den Sie davon hatten. Wir schätzen unsere Kunden sehr und bemühen uns um ein Höchstmaß an Zufriedenheit, und es ist entmutigend zu erfahren, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben.

Wir nehmen das Feedback unserer Kunden ernst, und Ihre Bewertung hat uns auf Bereiche aufmerksam gemacht, die wir verbessern müssen. Wir verstehen die Frustration und die Unannehmlichkeiten, die für Sie entstanden sind, und möchten Ihnen versichern, dass wir aktiv daran arbeiten, die von Ihnen angesprochenen Probleme zu beheben.

Wir haben Ihnen den vollen Betrag für das Produkt am 7. Juli zurückerstattet.

Wir möchten uns nochmals für die entstandenen Unannehmlichkeiten entschuldigen und danken Ihnen, dass Sie uns auf diesen Fall aufmerksam gemacht haben. Wir hoffen, dass Sie uns eine weitere Chance geben werden, Sie zu als Kunden zu gewinnen und Ihnen die außergewöhnliche Erfahrung zu bieten, die Sie verdienen.

Sollten Sie weitere Bedenken oder Fragen haben, zögern Sie bitte nicht, uns direkt zu kontaktieren. Wir sind gerne bereit, Ihnen zu helfen und alle offenen Fragen zu klären.

Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis und Ihre Geduld.

Mit freundlichen Grüßen,
Liewood Kundenbetreuung

5つ星のうち5の評価

Jeg er stor fan af Liewood produkter og…

Jeg er stor fan af Liewood produkter og har efterhånden købt en del til min søn. Varerne kommer altid fint pakket ind, leveringstiden er udmærket og kvaliteten høj.

2023年6月19日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Mette

Tusinde tak for din anmeldelse.

Vi sætter pris på, at du har taget dig tid til at give os de rosende ord med på vejen.

Ønsker dig en dejlig sommer,
Anders

5つ星のうち1の評価

Retur er et mareridt

Stadig ikke fået bekræftet retur eller hørt noget om penge tilbage, selvom jeg kan se på GLS at pakken er leveret på deres lager i Herning for 3 dage siden. En e-mail eller en notits om at de har modtaget pakken, samt et estimat på hvornår jeg får mine penge tilbage havde været super nice.

2023年6月22日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Louise

Tak for din anmeldelse. Om end jeg synes den er lidt hård.

Som der står under både "Retur og ombytning" siden samt i handelsbetingelserne, så kan det tage op til 14 dage før en returordre behandles efter den er modtaget på vores lager.

Ønsker dig en god dag.
Anders

5つ星のうち1の評価

do not purchase liewood webshop

do not purchase liewood webshop; they lack customer service. Made a 140 EUR purchase, right as I received my confirmation informed them an item was incorrect in the size if they could change it for the correct before processing the order and delivering (which they endee up doing 5 days later the delivery eh).

Instead just Receiving automatic message/answers
1) automatic reply with‘we are busy, we will get to you’
2) sorry we did not see your email. any possible solution on their side? nop, still waiting for them to own this as i informed them roght before processing the order

And not only me, in a group of moms many had a similar issues. we are moms! we order in a hurry! if you did a proper cx assessment, THE MAIN SEGMENT needs help with post orders at least above 100 eur

2023年6月16日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Dear Iya

Thank you for you feedback.

All orders are important to us and we try to provide the same service level no matter the size. And a better service than what you unfortunately experienced. That I am sorry for.

In some periods there are high volume of messages, and late replies can occure. If you have urgent changes to an order, please call us to ensure we can tage action immediately.

If you still need help with your order, please call us at (+45) 89 87 98 63.

Sorry about the inconvenience.
Anders

5つ星のうち1の評価

Meget dårlig kundeservice jeg har…

Meget dårlig kundeservice jeg har bestilt darla solbriller som passet ikke, man køber selv retur det er et mareridt at kom i kontakt med kundeservice som ikke bekræfter hvis de har mogtaget varen. De har ikke betalt min penge tilbage selvom jeg har ringet og de har bekræftede modtagelse af varen.
Meget skuffet af opgørelse, køber aldrig fra dem igen

2023年6月15日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Alice

Tak for din anmeldelse.

Retur står du selv for som kunde. Det står både under "Retur og ombytning" og i handelsbetingelserne.

Jeg kan se, at du har fået pengene retur 20 dage efter din ordre blev sendt fra vores lager, så det virker ikke til, at du har ventet i mere end de 14 dage som vi skriver, at det kan tage for en retur at blive behandlet efter den er modtager på vores lager. Hvis du har, så beklager jeg selvfølgelig for det.

Ønsker dig en god dag,
Anders

5つ星のうち1の評価

Forfærdelig kundeservice

Bestilte et par sandaler i str. 21 ved en fejl (skulle have været str. 23) Ringer til deres kundeservice dagen efter ved åbningstid. Får at vide, der ingenting er at gøre, men at deres lager kontaktes, og jeg vil høre fra dem 30 min senere. Efter halvandet døgn kontakter jeg igen kundeservice, som laver hastesag på det, og jeg vil høre fra kundeservice senere på dagen.
Dagen efter sender de den forkerte størrelse afsted uden videre info.

Fuldstændig horribel kundeservice. Bevares, jeg skulle have bestilt den rigtige størrelse fra start, men jeg har aldrig oplevet lignende ved internethandel.

Det var heller ikke muligt at annullere ordren fra start…

Opdatering:
Efter flere dage er det lykkes deres kundeservice at sende en returlabel, så jeg endelig kan få sendt sandalerne retur.
Dette fulgte selvfølgelig ikke med fra start…

2023年6月17日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Emil

Tak for din anmeldelse.

Der er gået noget helt galt i kommunikationen, og det beklager jeg dybt.

Jeg kan se du umiddelbart ikke har returneret din ordre. Hvis du ønsker, dækker vi selvfølgelig omkostningerne. Send os en mail på kundeservice@liewood.dk med henvisning hertil, så løser vi dette.

God dag,
Anders

5つ星のうち1の評価

Dårligste produkt der smager af sæbe.

2023年6月4日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Claire

Tak for din feedback.

Beklager, at du har haft en dårlig oplevelse med et af vores produkter. Det lyder som en reklamationssag. Jeg kan ikke finde en ordre i dit navn, men hvis du ikke har oprettet en sag, så håber jeg du vil gøre dette. Vi har en portal, som gør det meget let.

Du kan læse mere om reklamationer her: https://liewood.dk/pages/reklamation

God dag,
Anders

5つ星のうち2の評価

Lange Lieferzeit

Auch wenn die Wate an Lager ist, sehr lange Lieferzeit. Tracking funktioniert auch nach vier Tage nach der Bestellung noch immer nicht. War schon bei der letzten Bestellung das gleiche. Werde nicht mehr direkt bei der Firma bestellen.

2023年6月1日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Hallo Uvara

Vielen Dank für deine Bewertung.

Es tut mir leid, dass du eine schlechte Erfahrung mit verspäteten Lieferungen gemacht hast. Trotzdem freut es mich zu hören, dass du weiterhin an LIEWOOD Produkten interessiert bist.

Ich wünsche dir einen schönen Tag.

5つ星のうち3の評価

Fin leveringstid, manglende information på hjemmeside

Fin leveringstid, men bestilte 6 stk Irene Skåle og opdager når jeg har modtaget dem at de ikke kan gå i mikrobølgeovnen, som var det de egentlig var købt til.
Det manglede i informationen på hjemmesiden

2023年5月10日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Ditte

Tak for din feedback, og beklager det sene svar.

Ligesom der står 'Tåler opvaskemaskine' i produktbeskrivelsen, ville der stå 'Tåler mikrobølgeovn', hvis det var tilfældet. Men jeg forstår din frustration, når nu det var til det formål du havde købt dem. Håber dog de alligevel kan bruges derhjemme.

Du er altid velkommen til at skrive til os på kundeservice@liewood.dk med produktspørgsmål.

Ønsker dig en god dag,
Anders

5つ星のうち1の評価

Service smager af sæbe

Dette er min første dårlige anmeldelse nogensinde- jeg synes bare det er synd for babyer at deres første madoplevelser er med sæbesmag. Flot service. Men det er helt ubrugeligt. Det smager af den sæbe det bliver vasket op i. Har købt mange sæt forskellige steder. Og har også forsøgt mig med kun at vaske op i hånden. Og orker ikke bøvlet med at returnere det i de forskellige forretninger. Har skrevet direkte til Liewood for at returnere samlet, og de har desværre aldrig vendt tilbage.

2023年4月29日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære kunde

Kvalitet og sikkerhed har altid den højeste prioritet hos LIEWOOD og vi er derfor rigtig kede af at høre om din oplevelse med vores produkter. Vi vil sørge for at give din værdifulde feedback videre til vores design team.

Vi anbefaler at man vasker produkterne med perfumefri sæbe. Hvis ikke det virker anbefaler vi at du sender en reklamation ind til de forhandlere hvor produkterne er købt. Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice webshop@liewood.com .

Ønsker dig en dejlig dag.

LIEWOOD
Kundeservice


5つ星のうち1の評価

Farlige skeer

Vi har fået silikone skeerne med dyr og service i gave vi har derfor ikke kvittering desværre. Men skeerne er gået i stykker så det inde i silikonen bryder ud og silikonen er løs, det er direkte farligt for mit barn og jeg er chokeret og må advare om dette!

2023年3月20日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Mia

Sikkerhed har højeste prioritet hos LIEWOOD og derfor er vi meget kede af at høre om din oplevelse med vores produkt.
Børn er det vigtigste i verden for LIEWOOD og vi har en nultolerance politik, når det kommer til børns sikkerhed.

Vi vil glædeligt assistere dig igennem reklamationsprocessen. Vi vil ligeledes værdsætte, hvis du sender os et billede af skeerne til webshop@liewood.com, så vi kan dele din oplevelse og feedback med vores team, som kan undersøge sagen nærmere.

Vi beklager meget og ønsker dig en god dag.
De bedste hilsner,
Team LIEWOOD Kundeservice

5つ星のうち1の評価

I have never ever had this type of…

I have never ever had this type of experience of poor customer service before. I have bought 4 sets of table ware from you and every single one is dangerous. The plastic started to peel and my baby ate plastic several times. When I have emailed you, you have been super rude and then stopped responding. And based one your great response below, NO I Will not waste my time to email you once more. Shame on you.

Will never ever buy products from you again.

Will never ever recommend anyone to buy products from you.

Unsafe, expensive! There is much better brands out there.

2023年2月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Liewood do not cover the return…

Liewood do not cover the return shipping cost, which is ok. But it would be nice if they could send the shipping label and deduct the cost from the return products or make a way that we can buy the return label through their website. It’s a lot of work to go and take care of sending back the items and it’s more EXPENSIVE for the customer when the return shipping is paid by us than when it’s being paid by company or through the company.

2023年1月11日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Dear Yamani.
Thank you for taking your time to give us feedback. And sorry for the late reply.
I understand that our current return process doesn't give our customers the best experience, and we are working on improving this. That said, it's clearly written on both the "Returns and Exchanges" page and in the Terms and Conditions, which you accept before placing your order.

Wish you a wonderful day.
Anders

5つ星のうち2の評価

Tableware smells bad

When my daughter was starting to feed herself I purchased a large number of silicone plates, bowls, cups, bibs etc. I always thought of Liewood as being good quality especially as the stuff isn’t cheap. It also looks cute so I went overboard and spend more than a couple hundred pounds on kids tableware.
Unfortunately the items proved to be not fit for purpose. The food served from the plates and bowls has a nasty synthetic taste every time. Not what you want when you are introducing your child to the wonderful world of new and exciting foods. Before I purchased these I had a couple of simple (cheap) kids plastic plates which we use to this day and they are much better with no smells or issues.

2022年3月11日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Dear Min Mar

Thank you for your review. And sorry for the reply.

I am sorry to hear that you had a bad experience with some of our tableware. I can't find your order or any complaints from you in our system, but if you contact us at customercare@liewood.com, I will see if we can't help you.

Regarding the synthetic taste, we always advice our customers to use neutral soap. And if you experience any unwanted smell or taste, try cleaning with lemon.

Hope to hear from you.

All the best,
Anders

5つ星のうち1の評価

Dårlig service!!!

Bestilte 3 varer for en uge siden. Får to af varerne leveret men ikke den sidste. Må selv kontakte firmaet for at informere om at der mangler en vare. De melder tilbage med et trackingnummer om at den er sendt. Jeg må igen kontakte dem og forklare at varen manglede. De oplyser nu at den er udsolgt (til trods for at den d.d fremgår på hjemmesiden). Jeg oplyser dem at det er dårlig stil ikke at informere kunderne om dette, da jeg skulle bruge gaven til en barnedåb på lørdag. Ovenikøbet har de trukket pengene for noget de ikke har sendt!!! De kunne ikke hjælpe og beklagede blot. Jeg foreslog dem at sende en anden helt tilsvarende vare, men det afslog de. Nu står jeg uden gave til en barnedåb om tre dage. Virkelig dårlig service!

2023年1月10日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Stine

Tak for din feedback.

Undskyld det sene svar her på Trustpilot, og undskyld for den dårlige oplevelse som du har fået. Det er dybt beklageligt.
Jeg håber, at du vil give os en chance mere, hvis ikke du allerede har gjort det.

Ønsker dig en god dag,
Anders

5つ星のうち1の評価

Silikone service

Vi har skufferne fyldt med silikone service fra Liewood, og vi har desværre oplevet, at det er helt ubrugeligt efter vask i opvaskemaskine. Silikonen suger ganske enkelt sæben ind, og ødelægger den mad, som man forsøger at spise af/med. Jeg har ikke købt produkterne hos Liewood direkte, og jeg har ikke gemt kvitteringer, så jeg står desværre med en masse service, som er lige til at smide ud. Jeg elsker ellers Liewoods øvrige produkter, hvor vi har alt fra badekåber til legetøj, men jeg er virkelig skuffet over servicen.

Edit 29/6-23:

I fortjener naturligvis kun en enkelt stjerne, når i - på trods af adskillige reklamationer gennem årene - fortsat sælger samme dårlige og ubrugelige service. Det er ganske enkelt for dårligt. Det holder ikke en meter at påstå, at kunderne skal bruge ‘neutral sæbe’ eller ‘tørre servicen af med citronsaft’ for at være anvendeligt. I kan i så fald lade være med at påstå, at servicen er egnet til vaskemaskine, og vi har desuden prøvet begge ting uden at opnå nogen forbedring. Og selv hvis det havde virket, så har vi sgu for travlt med små børn til konstant at smørre servicen af i citronsaft. Det her er lige en sag for de forbrugerretlige myndigheder. Det ville klæde jer at fikse jeres dårlige service, og i øvrigt være lidt ydmyge over for jeres kunder, som har kastet en masse penge efter noget møg. Vi stopper med at købe Liewood herhjemme fremadrettet.

2023年1月9日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Kære Chris

Tak for din feedback, og beklager sent svar.

Jeg er ked af, at vi oplever servicen smager af sæbe. Vi anbefaler altid at bruge neutral sæbe. Og et trick til at fjerne eventuel sæbesmag, er at bruge citronsaft. Håber det kan hjælpe.

Jeg er glad for at høre, at du fortsat er vild med LIEWOOD og produkter fra vores andre kategorier. Af den grund forstår jeg heller ikke helt din 1-stjerne anmeldelse, men den er måske skrevet i frustration over servicen.

Kære Chris. Tak for din opfølgning. Det er selvfølgelig beklageligt, at i oplever servicen smager af sæbe, og jeg forstår din frustration over dette. Hvis i oplever problemer med produkter, opfordrer jeg til, at i bruger jeres reklamationsret. Du kan finde mere information her: https://liewood.dk/pages/reklamation
Al vores service er LFGB-testet og overholder gældende lovgivning på området, og jeg vil meget gerne dele testrapporterne med dig, samt besvare opfølgende spørgsmål.
Kontakt os på enten (+45) 89 87 98 62 eller kundeservice@liewood.dk, og henvis til denne sag.


Ønsker dig en god dag.
Anders

5つ星のうち1の評価

Katastrophe

Am 09.12.22 wurden im Sale zwei Decken + weitere Produkte bestellt. Am 19.12.22 habe ich im Newsletter erhalten, dass man noch bis Tag X bestellen soll, damit die Bestellung vor Weihnachten ankommt. Daraufhin habe ich den Kundenservice angeschrieben, ob meine Bestellung auch noch rechtzeitig ankommen würde. Diese haben mir dann mitgeteilt, dass es die Decken nicht mehr geben würde. Daraufhin habe ich gefragt, ob ich die Decken in einer anderen Farbe für den gleichen Preis haben könnte. Folgende Rückantwort kam dann: "Gerne können wir Ihnen auch eine andersfarbig Decke zu diesem Preis anbieten. Bitte schreiben Sie uns mit der neuen Bestellnummer nochmal." Ich habe dann erneut bestellt und den Kollegen die neue Bestellnummer mitgeteilt. Damit ging das Chaos los. Ich wurde nun für 4 Decken belastet, habe die anderen Artikel aus der ersten Bestellung nicht erhalten und meine E-Mails werden einfach nicht richtig gelesen oder gar richtig bearbeitet. Stand Heute:
Artikel aus 1. Bestellung wurden einfach storniert, Rückerstattung jedoch erhalten.

2023年1月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

AliExpress quality

Products look really nice, but the quality is abysmal. Product durability design is something that you would expect from AliExpress, not from a premium Scandinavian brand.

But what else was I about to expect from a "sustainable" brand that makes their products in China. Next time I will go for a truly sustainable brand with durable and sustainable product design.

2022年11月7日
自発的なレビュー
LIEWOOD ロゴ

LIEWOOD からの回答

Dear Pieter

Quality and safety are always our top priority at LIEWOOD and therefore we are truly sorry to hear about your experience with our design.

LIEWOOD has many trusted suppliers around the world including China. We can assure you that each one has been carefully chosen with our values in mind.

If you are having issues with a specific product you are welcome to contact us at webshop@liewood.com and we will have a look into the matter.

Kind regards,
Team LIEWOOD, Customer Service

5つ星のうち1の評価

Hvis jeg kunne give 0 stjerner..

Hvis jeg kunne give 0 stjerner, så gjorde jeg det. Jeg lavede en ordre d. 15/11 og har d. 28/11 ikke modtaget den endnu. Virksomheden oplyste mig ikke, om at der var forlænget leveringstid på grund af mange ordrer - den information fik jeg først, da jeg selv tog kontakt. Ca. 7 dage efter jeg har bestilt ordren, afsender virksomheden så ordren, men til en adresse i den anden ende af landet. Jeg blev lovet en ny forsendelsen, men 4 hverdag efter, at jeg henvender mig til virksomheden herom, har jeg endnu ikke modtaget hverken pakke eller information om afsendelse. Jeg har været i løbede kontakt med kundeservice, som er søde og imødekommende, men det ændrer ikke på min utilfredshed over ikke at have modtaget min ordre efter næsten 10 hverdage

2022年11月28日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報