Menzis レビュー 198

TrustScore 5段階評価の1.5

1.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Biij enorme pijn na een operatie aan mijn tand was het te veel moeite (zelfs na 2 x met jullie bellen) om die pijnstillers als sachets te geven en was de enige 'optie' de grote pillen innemen maar gen... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Sinds jaren al verzekerd via Menzis. Gelukkig nooit echt serieus aanspraak op vergoedingen hoeven te maken. Momenteel loop ik tegen vragen aan. Helaas kom ik na een aanzienlijke zoektocht niet tot a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Menzis is goed telefonisch bereikbaar echter zijn er vrijwel geen communicatie opties. Geen mail optie en ook klachten indienen is onmogelijk. Het menu iedere keer hetzelfde en onbruikbaar. Een simpel... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Bjj het aanvragen van de machtiging voor vervoer werd mijn integriteit al in twijfel getrokken. Hiervoor werd later excuses aangeboden. De reisdeclaratie werd met 40 % gekort. Hierop werd gevraagd om... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 健康保険代理店

当該企業による記述

Zoekt u een zorgverzekering die bij u past? Sluit dan een verzekering af bij zorgverzekeraar Menzis. Uitstekende vergoedingen en goede dienstverlening.


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

198件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 95%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Echt ene grote oplichters bende

Echt ene grote oplichters bende, meer woorden heb ik er niet voor. Waar de heer Wouter Bos slapend rijk kan worden. Vorige week een zeer dreigende en intimiderende mail/brief binnen. Ook nog eens onterecht. Ik zou mijn betalingsregeling niet na zijn gekomen. Direct ( is wel een standaardbriefbrief , maar toch ) . Zeer agressief direct dreigen met het op te eisen bedrag en betalen voor de datum anders sturen we een deurwaarder op u af. Gebeld eerst wordt je totaal niet geholpen en u moet maar betalen.... bij tweede keer wel een medewerker die wel wat verder gaat. bleek dat er gewoon betaald was , geen excuses echt niets... maar dat mijn bij hoge uitzondering akkoord gaat. Bel je ze voor de eigen bijdrage van het CAK voor hulp die in het basispakket van je verzekering zit, dan kan men niet helpen en weten ze van niets, Je wordt dan doorverwezen naar het CAK etc, die ook niets kunnen. Typisch Nederland wel geld binnenharken maar omgekeerd weet men van niets. Daarnaast worden ze steeds brutaler je factuur voor de komende maand al in het begin van de lopende maand. Ze zien je gewoon alleen maar als geldboom /pinautomaat. Maar als er wat moet worden geregeld geeft men niet thuis. Ga ook in november direct weg daar!

2026年2月10日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Goedemiddag Andres,

Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring met ons hebt gehad.

Bij een betalingsregeling is het belangrijk dat elke termijn op tijd wordt betaald. Daarom sturen we een brief zodra een betaling niet (op tijd) bij ons binnenkomt. Uit jouw bericht begrijp ik dat de betaling wél was ontvangen en je de brief onterecht hebt gekregen. Onze excuses daarvoor. Je feedback over de toon van de brief neem ik mee en geef ik intern door.

Je geeft ook aan dat je geen duidelijk antwoord hebt gekregen over de eigen bijdrage die door het CAK in rekening wordt gebracht. Voor veel vragen verwijzen we inderdaad door naar het CAK, omdat zij deze bijdragen vaststellen en de nota’s versturen. We kunnen wél met je meekijken of er in jouw verzekeringspakket een vergoeding voor een eigen bijdrage is opgenomen, bijvoorbeeld bij sommige gemeentepolissen. Als je daar vragen over hebt, helpen we je graag verder.

Je schrijft dat je het vervelend vindt dat de factuur al aan het begin van de maand wordt verstuurd. Ik vermoed dat je doelt op de premie van januari. Normaal gesproken brengen we de premie vooraf in rekening, bijvoorbeeld eind december voor de maand januari. Afgelopen december hebben we dat niet gedaan, omdat verzekerden hun polis dan nog kunnen aanpassen en we onnodige premiecorrecties willen voorkomen. Daarom is de premie voor januari eenmalig begin januari geïncasseerd, en eind januari volgt de premie voor februari. Deze uitleg staat ook vermeld op onze website: https://www.menzis.nl/.

Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben of willen dat we met je meekijken, laat het ons gerust weten. We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Waardeloos!

Waardeloos!! Het aanvraagformulier voor fysio na ongeval op de website werkt niet. Wachten nu al meer dan een week dat het gaat werken om goedkeuring te vragen voor de fysio! En telefonisch kan het niet, moet via het aanvraagformulier online en dat werkt dus nog niet!!

2026年2月7日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Goedemorgen,

We hebben inderdaad problemen gehad met het aanvraagformulier voor fysiotherapie. Excuses voor het ongemak! Inmiddels is het formulier weer in de lucht, het kan wel enige tijd duren voordat de persoongegevens naar voren komen. Dit heeft onze aandacht, maar het invullen is weer mogelijk!
https://www.menzis.nl/Toestemmingsformulieren/machtigingen-fysiotherapie-na-een-ongeval?s_st=fysiotherapie+ongeval&s_hl=0&s_stt=1.

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Ze sturen steeds aanmaningen(ook al heb…

Ze sturen steeds aanmaningen(ook al heb je betaald),incassobureaus,ggn deurwaarders en blijven maar doorzeuren.
Ben klaar met dit bedrijf.
Ook al is er een spoedgeval,ook daar moet je voor betalen.
Ik heb al gekeken of er geld aan mijn boom groeit maar nee.
Waar blijft dat geld wat wij met ons allen betalen?

Wat ik ook vreemd vind, dat ze bij menzis wel tijd hebben om dezelfde dag nog antwoordt te geven op een review .
En dan niet alle vragen beantwoorden maar alleen wat jij al aangeven hebt herhalen ze nog een keer.
Dus geen fatsoenlijk antwoord..
Gelukkig gaat dit stoppen.

2026年1月3日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Brigitte,

Wat rot om te horen dat je dit zo hebt moeten ervaren. Als je ondanks betalingen toch herinneringen of berichten van een incassobureau ontvangt, kan dat enorm stressvol zijn.

Heb je een herinnering of aanmaning wel betaald, overleg dan een betaalbewijs met ons. Mocht de vordering overgedragen zijn naar een deurwaarder dan is het van belang dat je het betaalbewijs bij hun aanlevert. Op basis daarvan kunnen wij of kan de deurwaarder je betalingen nakijken en duidelijkheid scheppen.

Misschien goed om te weten dat medisch spoedeisende zorg in Nederland altijd onder de dekking van de basisverzekering valt. Je kan hiervoor eventueel wel eigen risico in rekening gebracht krijgen, mocht je dit nog niet voldaan hebben.

Heb je nog vragen over je persoonlijke situatie, neem gerust contact met ons op!
https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Knetter gek zijn ze

Beste Menzis,

Ik ben echt verbaasd en eerlijk gezegd behoorlijk geïrriteerd over wat er de afgelopen weken is gebeurd.

Op 23 januari heb ik mijn premie netjes zelf betaald.
Tot mijn verbazing zie ik vervolgens dat er op 29 januari nóg een premie wordt afgeschreven, en alsof dat nog niet genoeg is, op 30 januari wéér een bedrag.

Dat betekent dat er in twee weken tijd bijna €600 bij mij is geïncasseerd.
Kan je mij uitleggen hoe dit in vredesnaam mogelijk is? Want dit klopt simpelweg niet. Helemaal knetter.

2026年1月30日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de betalingen in de maand januari.

Rond de jaarwisseling verwerken we veel wijzigingen tegelijk. Omdat we in december geen premie incasseren vanwege mogelijke poliswijzigingen, worden er in januari twee automatische incasso’s gedaan: één voor januari (rond 16-1) en één voor februari (rond 29-1). Een derde incasso kan misschien te maken hebben met een storno. Graag duiken we er even voor je in zodat je duidelijkheid krijgt over de betalingen.

Wil je contact opnemen met onze klantenservice?
https://www.menzis.nl/klantenservice

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Pas op met alle uitzonderingen en regels

Contact met medewekers is zakelijk en totaal niet meedenkend. In de voorwaarden zijn zoveel regels en uitzonderingen opgenomen die niet aansluiten op de praktijk dat je uiteindelijk alsnog alles zelf moet betalen.

2026年2月2日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Glenn,

Wat jammer om te lezen dat je niet zo tevreden bent en dat je het gevoel hebt dat er weinig wordt meegedacht en de voorwaarden in de praktijk anders uitpakken dan je verwacht.

Onze polisvoorwaarden bevatten inderdaad details, maar dat is juist om duidelijk te maken wat wel en niet vergoed wordt. Dat neemt niet weg dat het natuurlijk vervelend is als dit voor jou niet helder was. We kijken graag met je mee om te begrijpen wat er precies is gebeurd.
Neem dan ook gerust nogmaals contact met onze klantenservice op, mocht je de behoefte hebben om de situatie te bespreken.
https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Erkenning Menzis fysio

Mijn vrouw is in 2025 naar de fysiotherapeut geweest waar wij al jarenlang zonder problemen heen gaan en Menzis dit ook vergoed. Echter nu op een declaratie van € 507,-- geeft Menzis niet thuis. Na ruim 40 minuten in de wacht gezet te zijn kwam de behandelaar terug met het bericht dat Menzis voor 2025 geen erkenning meer heeft voor deze Fysio en dus niet uitkeert. De fysio is eind 25 met pensioen gegaan en had dus zijn erkenning niet voor heel 25 verlengt. Het enige antwoord dat ik van Menzis kon krijgen. tja de fysio had geen erkenning meer dus geven wij geen dekking. Pas dus op waar je heen gaat want Menzis trekt zomaar de dekking in zonder dat de klant dat weet.

2026年1月28日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi John,

Wat vervelend om te lezen dat jullie hiermee te maken hebben gekregen. Zeker wanneer je al jarenlang zonder problemen bij dezelfde fysiotherapeut terechtkunt, is het begrijpelijk dat dit onverwacht en teleurstellend voelt.

Voor het vergoeden van zorg zijn we afhankelijk van de contract- en erkenningsstatus van zorgaanbieders op het moment dat de behandeling plaatsvindt. Een fysiotherapeut moet op de behandeldatum erkend zijn en de vergoeding hangt vervolgens af van het wel of niet hebben van een contract met Menzis én van de polisvoorwaarden van de verzekerde. Op onze website vind je hierover meer informatie:
https://www.menzis.nl/zorg-en-vergoedingen/f/fysiotherapie-vanaf-18-jaar

Wil je de situatie graag nog even met ons doornemen, neem dan gerust opnieuw contact op met onze klantenservice:
https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち5の評価

Menzis is wel goed berijkbaar worden…

Menzis is wel goed berijkbaar worden goed geholpen met wat van vraag ook blijf m'n hele leven bij menzis en m'n man ook

2026年1月27日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Maria,

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze verzekering! Dat we maar op deze voet verder mogen gaan. Bedankt voor het delen!

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Niet door te konen die website

Niet door te komen die website van Menzus

2026年1月21日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Huub,

Wat jammer om te lezen dat je onze website lastig vindt om doorheen te komen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Als je wilt, denken we graag met je mee. Via onze klantenservice of de chat op de website kunnen we je direct helpen en samen kijken waar je precies tegenaan loopt.
https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Menzis en meedenken..dat val tegen

Sturen de rekening pas in januari en dan oet je ook gelijk al betalen. Stuur die rekening gewoon in december dan kun je het beter plannen en kun je ook onder de belastingaanslag uit komen. Je krijgt allemaal nutteloze zooi opgestuurd waar ook allemaal kosten aanverbonden zijn waar je zelf ook al voor opdraaid

2026年1月15日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Andre,

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over een nota. Op basis van wat je beschrijft kan ik niet precies zien wat er speelt, maar het klinkt alsof het mogelijk gaat om de premie voor januari.

Normaal gesproken incasseren we de premie altijd vooraf, aan het einde van de maand voor de maand die volgt. In december doen we dat echter niet voor de premie van januari. Veel verzekerden passen in december en januari hun verzekering nog aan en door de incasso even uit te stellen voorkomen we dat er achteraf allerlei premiecorrecties nodig zijn. Daarom wordt de premie van januari rond 16 januari geïncasseerd en volgt aan het einde van januari de incasso voor februari.

Je kunt deze informatie ook terugvinden op onze website:
https://www.menzis.nl/klantenservice

Mocht je nog vragen hebben of wil je dat we even meekijken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち5の評価

Mijn ervaring is goed ben mijn…

Mijn ervaring is goed ben mijn levenlang er al bij maar wat ik echt stront vervelend vindt is die autobots waar je mee verbonden word ik wordt hier krankmajorem van net als honderden andere mensen vraag je om een persoonlijke gesprek krijg je weer de auto bot sorry das t enigste ding wat ik vervloek van deze tijd

2026年1月15日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Inge,

Bedankt voor het delen van je ervaring en fijn om te lezen dat je al lange tijd bij ons verzekerd bent en over het algemeen naar tevredenheid!

Het werken met de bots vind je minder prettig begrijp ik uit je bericht. We hebben gekozen om te werken met bots omdat de bots veel vragen al automatisch kunnen beantwoorden of kunnen verwijzen naar de gezochte informatie die op onze website, de app of Mijn Menzis staat. Natuurlijk is in sommige situaties persoonlijk contact gewoon het prettigste. Dat snappen we heel goed! Tijdens kantoortijden kan je altijd om contact met een medewerker vragen. Je wordt dan doorgeschakeld naar een beschikbare collega van de klantenservice.
Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen betekenen!
https://www.menzis.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Frustrated

I am profoundly frustrated by your website which offers no coherent pathways to the information i require, leaving me perpetually adrift in a labyrinth of irrelevant pages. The chatbot is merely unhelpful but entirely ineffectual, compounding my exasperation while the incessant intrussive popups of your so called online help only serve to distract and irritate

2026年1月9日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Sean,

I’m sorry to hear that navigating our website has been such a frustrating experience for you. That’s not the clarity or ease we want to offer.
Thanks for your feedback about the structure of the website, the chatbot, and the pop‑ups. I will share this feedback.

If you prefer direct contact our chatbot is also the entry point to our customer service. When you indicate in the chat that you would like to speak with a staff member, the conversation is transferred to a colleague who can assist you personally.
We’re happy to help you find the information you were looking for and make sure you get the answers you need without extra hassle.

With kind regards,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち4の評価

Heel tevreden

Ik lees hier veel slechte reviews. Ben er echt verbaasd over. Heb alleen maar goede ervaringen met Menzis. Hele snelle uitbetaling en bereikbare klantenservice 

2026年1月9日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Manoe,

Wat leuk om jouw persoonlijke ervaring te lezen. Fijn dat alles naar wens verloopt en je tevreden bent. Bedankt voor het delen!

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Als ik dit van tevoren had geweten…

Als ik van tevoren had geweten dat Menzis het je zo moeilijk mogelijk maakt om een simpele behandeling in het buitenland te krijgen, was ik vorig jaar overgestapt. Mijn vrouw is verzekerd bij CZ, sterker nog: haar hele familie is daar verzekerd, en zij gaan standaard naar België voor medische zorg, aangezien zij in de grensstreek wonen waar ik nu sinds een paar ook woon. Aangezien ik al van jongs af aan bij Menzis verzekerd ben, ging ik er vanuit dat Menzis niet veel zou verschillen. Gelukkig nog nooit echt medische behandelingen nodig gehad, op een gebroken enkel na en had Menzis dus altijd vrij hoog zitten. Helaas…
Via een mail wordt mij een waslijst gevraagd voor oa: een verslag van de buitenlandse specialist met een indicatie, uit te voeren techniek, behandeling, beleid, kostenraming, wetenschappelijke artikelen etc. etc…
Mijn vrouw kon niet geloven dat het bij Menzis zo moeilijk mogelijk wordt gemaakt. Haar Basispremie is stukken lager dan mijn premie bij Menzis, komt ook nog eens bij dat CZ nog nooit zo moeilijk heeft gedaan, bij wie dan ook van haar familie. Was ik maar nooit zo loyaal geweest naar Menzis. Had ik nu een lagere premie betaald, kon ik sneller behandeld worden (want ik mag nog 4 of 5 maanden wachten in Nederland) en had ik betere zorg gehad in België (hoor ik niet alleen van familie, maar ook van vrienden en collega’s die in dezelfde grensstreek wonen).
Zojuist voor de tweede keer telefonisch contact gehad (en dat krijg je ook niet gemakkelijk) met iemand van Menzis. De tweede wist niet eens dat er al eerder op de dag contact was geweest. We werden automatisch teruggebeld nadat de verbinding automatisch werd verbroken (niet de eerste keer overigens). Maar aangezien het geen fijn gesprek was volgens de laatste telefoniste, omdat we aangaven dat een andere verzekeringsmaatschappij veel betere voorwaarden had en wél meedachten met hun betalende verzekerden, werd het gesprek beëindigd. Al een keer aangegeven dat het een klacht was mbt Menzis en niet tov de telefoniste, maar dat mocht niet baten. Blijkbaar is kritiek op het beleid van Menzis niet toegestaan. Willen ze dan niet weten of er verbeterpunten zijn en zo ja: welke?
Dit is mijn laatste jaar dat ik verzekerd ben bij Menzis en stap eind dit jaar definitief over. Zo zie je maar: loyaliteit is in sommige gevallen alleen maar in je nadeel. Echt jammer Menzis, maar mij ben je volgend jaar kwijt. Niet dat het Menzis veel zal uitmaken denk ik, gewoon een polisnummertje minder…
Maar niet alles is negatief! Ik heb nu wel geleerd dat er een heel groot verschil is in verzekeringsmaatschappijen, met dank aan Menzis! Dat is ook wel veel waard! You learn every day!

2026年1月5日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Carlo,

Wat vervelend om te lezen dat je geen positieve ervaring hebt gehad, zeker omdat je al zo lang bij ons verzekerd bent. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is, vooral wanneer je in de grensstreek woont en gewend bent om zorg in België te kunnen krijgen. Tevens is het altijd belangrijk dat je je gehoord voelt in contact met ons en dat je je feedback kwijt kan. Het spijt me dat je dit niet op deze manier hebt ervaren.

Voor behandelingen in het buitenland gelden wettelijke regels en voorwaarden. Als Nederlandse zorgverzekeraar zijn onze polisvoorwaarden primair ingericht op zorg in Nederland. Voor planbare zorg in het buitenland is daarom vaak aanvullende informatie nodig om te kunnen beoordelen of de behandeling onder de dekking van de Basisverzekering valt. We adviseren dan ook altijd om contact op te nemen met onze afdeling Zorgadvies: https://www.menzis.nl/zorgadvies
Op onze website lees je meer informatie over planbare zorg in het buitenland:
https://www.menzis.nl/zorgadvies/buitenland

Als je wilt dat we je situatie nogmaals bekijken of met je meekijken naar de aanvraag voor zorg in België, dan helpen we je graag verder. Onze klantenservice kan je dossier erbij pakken en samen met jou kijken welke stappen nog mogelijk zijn.
https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Menzis erg slecht

Ben jaren lid geweest van azivo en toen is het overgenomen door menzis
Woon sinds twee jaar in Rotterdam geen huisarts te vinden al twee jaar bezig met menzis je word als stront behaald heb een prostaat vergroting heb een verwijsbrief nodig door dit ben ik al twee niet onderzocht dit kan leiden tot prostaatk dat is mijn zorg nu en die hoge pieten in de kantoor die hoven geen zorg te maken omdat ze een huisart hebben
En de service medewerkers zijn niet behulpzaam
EN WEL TWEE JAAR premie betalen
Wie kan me helpen aub wat kan ik nog

2026年1月5日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Goedemiddag Maikel,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je al zo lang zonder huisarts zit en dat je je niet goed geholpen voelt. Dat moet enorm frustrerend zijn, zeker omdat je aangeeft dat je medische klachten hebt.

Het vinden van een huisarts in sommige regio’s, waaronder delen van Rotterdam, is helaas lastig door capaciteitsproblemen. Toch helpen we je hier graag bij en zetten we je eventueel op een wachtlijst. Zonder inzage in je dossier kan ik niet zien welke stappen al zijn gezet, maar de collega's van de klantenservice kunnen dit wel en kunnen samen met jou kijken welke mogelijkheden er nu nog zijn.

Wil je hierover contact opnemen met onze klantenservice? https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Toch maar geen Menzis…

Gisteren over gestapt van zilveren kruis naar menzis. Nu ik dit alles lees ga ik het direct stop zetten. Wat verschrikkelijk allemaal. Voor die paar euro verschil blijf ik bij zilveren kruis.

2025年12月31日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Goedemiddag,

Wat jammer om te horen dat de reacties die je hebt gelezen je aan het twijfelen brengen. Het is belangrijk dat je een zorgverzekeraar kiest waar jij je goed bij voelt.

Als je vragen hebt over wat je precies van Menzis kunt verwachten of ergens meer duidelijkheid over wilt, helpen we je graag verder. We kijken graag met je mee zodat je een keuze kunt maken die goed voelt voor jouw situatie.
https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Till today my insurance bill for…

Till today my insurance bill for December 2025 was not deducted! No way to send an email to menzis or to call them( they never pick up) too poor communication! Am so ashemed of the client seevice!

2025年12月30日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Good afternoon,

We’re sorry to hear that you’re having trouble reaching us. Today is one of the busiest days of the year in the health insurance world and we’re doing our best to help everyone as quickly and efficiently as possible.

Your premium is always charged in advance. This means that at the end of November we collected the premium for December. Normally, the collection for January would take place at the end of December. However, we have moved this collection to 16 January, as many people are still submitting policy changes.

You can also find this information on our website:
https://www.menzis.nl/klantenservice/vragen?categoryid=3&subcategoryid=2&leafid=1&fbclid=IwY2xjawPB5ItleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEe1e7EEDqmcsw6qyhcCX2NawGUNZtO4bw2XdNyW-junDtMBuFzfwpigY_7QOk_aem_oTl4gKWWoNzYK9CK52giNg

With kind regards,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Mensen ga weg bij menzis

Mensen ga weg bij menzis. Ze zijn oplichters! Mensen je staat dood op papier. Je bent een product van de staat! Alle informatie zijn al verspreid hoe nederland in elkaar zit! Mensen dit zijn duivels! Ga aub weg bij menzis

2025年12月23日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Gino,

Wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring met ons hebt gehad. We vinden het belangrijk dat iedereen zich goed geholpen en gehoord voelt. Op basis van je bericht is het lastig om precies te begrijpen wat er is gebeurd, maar we luisteren graag naar jouw verhaal.

Neem gerust contact op met onze klantenservice, zodat we samen kunnen kijken wat er speelt en hoe we je verder kunnen helpen.
https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

niet bereikbaar

Als je als fysio telefonisch contact wil met Menzis kan dat alleen op di,wo,do van 9:30-11:00. Waardeloos!

2025年7月10日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Goedemorgen,

We begrijpen dat het vervelend kan zijn dat onze telefonische bereikbaarheid beperkt is tot dinsdag, woensdag en donderdag van 9.30 tot 11.00 uur. We hebben hiervoor gekozen omdat we merkten dat we zorgaanbieders sneller en beter kunnen helpen via het contactformulier. Op die manier komt je vraag direct bij de medewerker met de juiste expertise terecht en krijg je vaak sneller een inhoudelijk antwoord.

Natuurlijk kun je ons ook telefonisch bereiken binnen de genoemde tijden, maar we raden je aan om waar mogelijk het contactformulier te gebruiken: menzis.nl/zorgaanbieders/contact/formulier/zorgaanbieders-vraag.

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Mega veel geld kwijt voor iets wat…

Mega veel geld kwijt voor iets wat simpel opgelost had kunnen worden! Word geen klant hier!

2025年11月27日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Ghizlan,

Dat klinkt alsof je geen prettige ervaring met ons hebt gehad.
We horen graag je verhaal! Wil je contact opnemen met onze klantenservice en je situatie toelichten?
https://www.menzis.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

5つ星のうち1の評価

Voor info gebeld 25 minuten in de wacht

Voor info gebeld 25 minuten in de wacht, onduidelijk hoelang het gaat duren, gaat telkens over maar niemand neemt op.

Hoezo goede Dienstverlening !

ONBEREIKBAAR

ook per Post zelfs geen Huisnummer aan de LAWICKSE ALLEE in 7609 DZ WAGENINGEN

ONBEREIKBAAR

2025年11月24日
自発的なレビュー
Menzis ロゴ

Menzis からの回答

Hi Jan,

Wat vervelend dat je zolang hebt moeten wachten! We doen ons best om iedereen altijd zo goed en zo snel mogelijk te helpen en houden de wachtrij in de gaten. Ik breng je signaal intern onder de aandacht! Hopelijk heb je inmiddels iemand gesproken!

Wil je ons per post iets opsturen? Dan mag je onderstaande gegevens gebruiken:
Menzis
Postbus 75000
7500 KC ENSCHEDE
Deze informatie is (eventueel voor de toekomst) ook terug te vinden op onze website:
https://www.menzis.nl/klantenservice/postadres

Met vriendelijke groet,
Jeannette
Menzis

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報