Biij enorme pijn na een operatie aan mijn tand was het te veel moeite (zelfs na 2 x met jullie bellen) om die pijnstillers als sachets te geven en was de enige 'optie' de grote pillen innemen maar gen... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Biij enorme pijn na een operatie aan mijn tand was het te veel moeite (zelfs na 2 x met jullie bellen) om die pijnstillers als sachets te geven en was de enige 'optie' de grote pillen innemen maar gen... もっと見る
企業が回答しました
Sinds jaren al verzekerd via Menzis. Gelukkig nooit echt serieus aanspraak op vergoedingen hoeven te maken. Momenteel loop ik tegen vragen aan. Helaas kom ik na een aanzienlijke zoektocht niet tot a... もっと見る
企業が回答しました
Menzis is goed telefonisch bereikbaar echter zijn er vrijwel geen communicatie opties. Geen mail optie en ook klachten indienen is onmogelijk. Het menu iedere keer hetzelfde en onbruikbaar. Een simpel... もっと見る
企業が回答しました
Bjj het aanvragen van de machtiging voor vervoer werd mijn integriteit al in twijfel getrokken. Hiervoor werd later excuses aangeboden. De reisdeclaratie werd met 40 % gekort. Hierop werd gevraagd om... もっと見る
企業が回答しました
Zoekt u een zorgverzekering die bij u past? Sluit dan een verzekering af bij zorgverzekeraar Menzis. Uitstekende vergoedingen en goede dienstverlening.
Lawickse Allee, 6709 DZ, Wageningen, オランダ
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューの 95%に回答しています
通常48時間以内に回答
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Echt ene grote oplichters bende, meer woorden heb ik er niet voor. Waar de heer Wouter Bos slapend rijk kan worden. Vorige week een zeer dreigende en intimiderende mail/brief binnen. Ook nog eens onterecht. Ik zou mijn betalingsregeling niet na zijn gekomen. Direct ( is wel een standaardbriefbrief , maar toch ) . Zeer agressief direct dreigen met het op te eisen bedrag en betalen voor de datum anders sturen we een deurwaarder op u af. Gebeld eerst wordt je totaal niet geholpen en u moet maar betalen.... bij tweede keer wel een medewerker die wel wat verder gaat. bleek dat er gewoon betaald was , geen excuses echt niets... maar dat mijn bij hoge uitzondering akkoord gaat. Bel je ze voor de eigen bijdrage van het CAK voor hulp die in het basispakket van je verzekering zit, dan kan men niet helpen en weten ze van niets, Je wordt dan doorverwezen naar het CAK etc, die ook niets kunnen. Typisch Nederland wel geld binnenharken maar omgekeerd weet men van niets. Daarnaast worden ze steeds brutaler je factuur voor de komende maand al in het begin van de lopende maand. Ze zien je gewoon alleen maar als geldboom /pinautomaat. Maar als er wat moet worden geregeld geeft men niet thuis. Ga ook in november direct weg daar!

Menzis からの回答
Waardeloos!! Het aanvraagformulier voor fysio na ongeval op de website werkt niet. Wachten nu al meer dan een week dat het gaat werken om goedkeuring te vragen voor de fysio! En telefonisch kan het niet, moet via het aanvraagformulier online en dat werkt dus nog niet!!

Menzis からの回答
Ze sturen steeds aanmaningen(ook al heb je betaald),incassobureaus,ggn deurwaarders en blijven maar doorzeuren.
Ben klaar met dit bedrijf.
Ook al is er een spoedgeval,ook daar moet je voor betalen.
Ik heb al gekeken of er geld aan mijn boom groeit maar nee.
Waar blijft dat geld wat wij met ons allen betalen?
Wat ik ook vreemd vind, dat ze bij menzis wel tijd hebben om dezelfde dag nog antwoordt te geven op een review .
En dan niet alle vragen beantwoorden maar alleen wat jij al aangeven hebt herhalen ze nog een keer.
Dus geen fatsoenlijk antwoord..
Gelukkig gaat dit stoppen.

Menzis からの回答
Beste Menzis,
Ik ben echt verbaasd en eerlijk gezegd behoorlijk geïrriteerd over wat er de afgelopen weken is gebeurd.
Op 23 januari heb ik mijn premie netjes zelf betaald.
Tot mijn verbazing zie ik vervolgens dat er op 29 januari nóg een premie wordt afgeschreven, en alsof dat nog niet genoeg is, op 30 januari wéér een bedrag.
Dat betekent dat er in twee weken tijd bijna €600 bij mij is geïncasseerd.
Kan je mij uitleggen hoe dit in vredesnaam mogelijk is? Want dit klopt simpelweg niet. Helemaal knetter.

Menzis からの回答
Contact met medewekers is zakelijk en totaal niet meedenkend. In de voorwaarden zijn zoveel regels en uitzonderingen opgenomen die niet aansluiten op de praktijk dat je uiteindelijk alsnog alles zelf moet betalen.

Menzis からの回答
Mijn vrouw is in 2025 naar de fysiotherapeut geweest waar wij al jarenlang zonder problemen heen gaan en Menzis dit ook vergoed. Echter nu op een declaratie van € 507,-- geeft Menzis niet thuis. Na ruim 40 minuten in de wacht gezet te zijn kwam de behandelaar terug met het bericht dat Menzis voor 2025 geen erkenning meer heeft voor deze Fysio en dus niet uitkeert. De fysio is eind 25 met pensioen gegaan en had dus zijn erkenning niet voor heel 25 verlengt. Het enige antwoord dat ik van Menzis kon krijgen. tja de fysio had geen erkenning meer dus geven wij geen dekking. Pas dus op waar je heen gaat want Menzis trekt zomaar de dekking in zonder dat de klant dat weet.

Menzis からの回答
Menzis is wel goed berijkbaar worden goed geholpen met wat van vraag ook blijf m'n hele leven bij menzis en m'n man ook

Menzis からの回答

Menzis からの回答
Sturen de rekening pas in januari en dan oet je ook gelijk al betalen. Stuur die rekening gewoon in december dan kun je het beter plannen en kun je ook onder de belastingaanslag uit komen. Je krijgt allemaal nutteloze zooi opgestuurd waar ook allemaal kosten aanverbonden zijn waar je zelf ook al voor opdraaid

Menzis からの回答
Mijn ervaring is goed ben mijn levenlang er al bij maar wat ik echt stront vervelend vindt is die autobots waar je mee verbonden word ik wordt hier krankmajorem van net als honderden andere mensen vraag je om een persoonlijke gesprek krijg je weer de auto bot sorry das t enigste ding wat ik vervloek van deze tijd

Menzis からの回答
I am profoundly frustrated by your website which offers no coherent pathways to the information i require, leaving me perpetually adrift in a labyrinth of irrelevant pages. The chatbot is merely unhelpful but entirely ineffectual, compounding my exasperation while the incessant intrussive popups of your so called online help only serve to distract and irritate

Menzis からの回答
Ik lees hier veel slechte reviews. Ben er echt verbaasd over. Heb alleen maar goede ervaringen met Menzis. Hele snelle uitbetaling en bereikbare klantenservice 

Menzis からの回答
Als ik van tevoren had geweten dat Menzis het je zo moeilijk mogelijk maakt om een simpele behandeling in het buitenland te krijgen, was ik vorig jaar overgestapt. Mijn vrouw is verzekerd bij CZ, sterker nog: haar hele familie is daar verzekerd, en zij gaan standaard naar België voor medische zorg, aangezien zij in de grensstreek wonen waar ik nu sinds een paar ook woon. Aangezien ik al van jongs af aan bij Menzis verzekerd ben, ging ik er vanuit dat Menzis niet veel zou verschillen. Gelukkig nog nooit echt medische behandelingen nodig gehad, op een gebroken enkel na en had Menzis dus altijd vrij hoog zitten. Helaas…
Via een mail wordt mij een waslijst gevraagd voor oa: een verslag van de buitenlandse specialist met een indicatie, uit te voeren techniek, behandeling, beleid, kostenraming, wetenschappelijke artikelen etc. etc…
Mijn vrouw kon niet geloven dat het bij Menzis zo moeilijk mogelijk wordt gemaakt. Haar Basispremie is stukken lager dan mijn premie bij Menzis, komt ook nog eens bij dat CZ nog nooit zo moeilijk heeft gedaan, bij wie dan ook van haar familie. Was ik maar nooit zo loyaal geweest naar Menzis. Had ik nu een lagere premie betaald, kon ik sneller behandeld worden (want ik mag nog 4 of 5 maanden wachten in Nederland) en had ik betere zorg gehad in België (hoor ik niet alleen van familie, maar ook van vrienden en collega’s die in dezelfde grensstreek wonen).
Zojuist voor de tweede keer telefonisch contact gehad (en dat krijg je ook niet gemakkelijk) met iemand van Menzis. De tweede wist niet eens dat er al eerder op de dag contact was geweest. We werden automatisch teruggebeld nadat de verbinding automatisch werd verbroken (niet de eerste keer overigens). Maar aangezien het geen fijn gesprek was volgens de laatste telefoniste, omdat we aangaven dat een andere verzekeringsmaatschappij veel betere voorwaarden had en wél meedachten met hun betalende verzekerden, werd het gesprek beëindigd. Al een keer aangegeven dat het een klacht was mbt Menzis en niet tov de telefoniste, maar dat mocht niet baten. Blijkbaar is kritiek op het beleid van Menzis niet toegestaan. Willen ze dan niet weten of er verbeterpunten zijn en zo ja: welke?
Dit is mijn laatste jaar dat ik verzekerd ben bij Menzis en stap eind dit jaar definitief over. Zo zie je maar: loyaliteit is in sommige gevallen alleen maar in je nadeel. Echt jammer Menzis, maar mij ben je volgend jaar kwijt. Niet dat het Menzis veel zal uitmaken denk ik, gewoon een polisnummertje minder…
Maar niet alles is negatief! Ik heb nu wel geleerd dat er een heel groot verschil is in verzekeringsmaatschappijen, met dank aan Menzis! Dat is ook wel veel waard! You learn every day!

Menzis からの回答
Ben jaren lid geweest van azivo en toen is het overgenomen door menzis
Woon sinds twee jaar in Rotterdam geen huisarts te vinden al twee jaar bezig met menzis je word als stront behaald heb een prostaat vergroting heb een verwijsbrief nodig door dit ben ik al twee niet onderzocht dit kan leiden tot prostaatk dat is mijn zorg nu en die hoge pieten in de kantoor die hoven geen zorg te maken omdat ze een huisart hebben
En de service medewerkers zijn niet behulpzaam
EN WEL TWEE JAAR premie betalen
Wie kan me helpen aub wat kan ik nog

Menzis からの回答
Gisteren over gestapt van zilveren kruis naar menzis. Nu ik dit alles lees ga ik het direct stop zetten. Wat verschrikkelijk allemaal. Voor die paar euro verschil blijf ik bij zilveren kruis.

Menzis からの回答
Till today my insurance bill for December 2025 was not deducted! No way to send an email to menzis or to call them( they never pick up) too poor communication! Am so ashemed of the client seevice!

Menzis からの回答
Mensen ga weg bij menzis. Ze zijn oplichters! Mensen je staat dood op papier. Je bent een product van de staat! Alle informatie zijn al verspreid hoe nederland in elkaar zit! Mensen dit zijn duivels! Ga aub weg bij menzis

Menzis からの回答
Als je als fysio telefonisch contact wil met Menzis kan dat alleen op di,wo,do van 9:30-11:00. Waardeloos!

Menzis からの回答
Mega veel geld kwijt voor iets wat simpel opgelost had kunnen worden! Word geen klant hier!

Menzis からの回答
Voor info gebeld 25 minuten in de wacht, onduidelijk hoelang het gaat duren, gaat telkens over maar niemand neemt op.
Hoezo goede Dienstverlening !
ONBEREIKBAAR
ook per Post zelfs geen Huisnummer aan de LAWICKSE ALLEE in 7609 DZ WAGENINGEN
ONBEREIKBAAR

Menzis からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。