Declaratie afgewezen met een vage reden. Hierdoor wilde ik contact. Schriftelijk contact alleen via de app, wat dramatisch ging. Foute antweoorden en bij navragen pas een "correct" antwoord. Weet... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Declaratie afgewezen met een vage reden. Hierdoor wilde ik contact. Schriftelijk contact alleen via de app, wat dramatisch ging. Foute antweoorden en bij navragen pas een "correct" antwoord. Weet... もっと見る
企業が回答しました
Heel tevreden nooit problemen gehad altijd duidelijkheid gekregen En de medewerkers zijn altijd heel klantvriendelijk nooit boos of aggressief En ze zijn meedenkend waar door je toch de jui... もっと見る
企業が回答しました
Cz is een grote zorgverzekering. Ze besteden buitenland hulp uit aan onkundige bedrijven zoals anwb alarm centrale , die de opdracht hebben 'nee' te verkopen aan clienten/ patienten en zoveel mogelij... もっと見る
企業が回答しました
Na een declaratie van een tandarts rekening, 5 dagen lang aan de telefoon gezeten om mijn vergoeding tand verzekering te laten beoordelen. Toen na 10 werkdagen kreeg ik het bericht dat ik een vecozo m... もっと見る
企業が回答しました
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューの 58%に回答しています
通常1週間以内に回答
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Twee weken geleden geopereerd. Er is een Trapeziectomie gedaan aan mijn rechterhand. Hierdoor kreeg ik gips en mag daarom geen auto besturen. Had nog een aantal bezoeken gepland staan in meerdere ziekenhuizen.
Gebeld met een medewerker van CZ en uitgelegd dat ik een aanvraag wil doen voor een taxivervoer. Ook uitgelegd, dat schrijven met links niet gaat en graag deze aanvraag digitaal wil ontvangen om deze dan per e-mail terug te sturen. Geen enkel probleem mijnheer, was zijn antwoord.
Twee dagen later valt er een brief van CZ op de mat. Een papieren aanvraagformulier. Of ik deze even wilde invullen. ...zucht.
Heb een foto van de formulieren gemaakt en deze naar een zoon gestuurd. Telefonisch heb ik hem uitgelegd welke antwoorden er ingevuld moesten worden. Maar hoe ik ook zocht naar een emailadres van cz, deze was gewoon niet te vinden. Via via kunnen regelen, dat de papieren versie in een envelop kwam en in de bus van PostNL terecht kwam.
Vanochtend kreeg ik een bericht van CZ. Mijn aanvraag is afgewezen!! Er was geen verklaring meegestuurd van de specialist. Nadat ik de cz man telefonisch haarfijn had uitgelegd welke operatie ik had gehad en dat mijn arm in het gips zat etc. Heb er echt geen woorden voor, hoe een verzekering bewust mensen het zo moeilijk mogelijk maakt, wanneer het om een vergoeding gaat. WALGELIJK!!
Heb hierna contact opgenomen met de afdeling plastische chirurgie van de Isala kliniek. Gevraagd of de arts een verklarende brief wil maken, waarin duidelijk wordt, dat ik ziekenvervoer nodig ben. Dit was niet gebruikelijk, werd mij duidelijk. Wel kon ik de online brief uit "mijn Isala" omgeving halen en deze aan CZ sturen. Hierin staat alle informatie, die een zorgverzekering nodig is bij een dergelijke aanvraag.
Maar voor CZ is dit nog altijd niet voldoende, want opnieuw krijg ik een afwijzing. Nu heb ik de huisarts gevraagd om de nodige info te sturen, zodat ik dit aan CZ kan overleggen. Maar ook hier krijg ik als antwoord, dat dit niet gebruikelijk is. Heb toch een brief gestuurd naar de huisarts, met hierin de vraag mij te helpen.
Ook heb ik nu Rechtsbijstand gevraagd. Ik vraag af of een zorgverzekering zover mag gaan en aan mij info vragen die nauwelijks te verkrijgen is.
Nadat de huisarts alle nodige informatie heeft ingevuld en ook de aanvraag heeft ondertekend, opnieuw een afwijzing gekregen. Nu omdat ik geen chemotherapie krijg, nierdialyse heb, of een andere ziekte heb, die ik liever niet krijg. Ze hebben nu een hardheidsclausule gevonden waar in staat, dat ik geen recht op een vergoeding heb voor ziekenvervoer. Heb inmiddels al € 278,- uitgegeven aan ziekenvervoer. Maar in de laatste brief wordt nu ook duidelijk verteld, dat ik geen declaraties mag indienen. Wat een K.. verzekering!
Waarom is mij niet in het eerste telefoongesprek al duidelijk gemaakt, dat wat ik ook doe, er nooit een vergoeding wordt gegeven voor ziekenvervoer wanneer je niet een vreselijke ziekte hebt. Heb nog meerdere afspraken staan voor behandeling en behandeling, maar ondanks een rijverbod met gips en/of spalk, zal ik nu toch mijn auto gaan nemen.
Gelukkig is het bijna december. De hoogste tijd om naar een andere zorgverzekering te gaan.
Voor aspirant klanten van CZ Zorgverzekering, nog een boodschap. 'Een gewaarschuwd mens telt voor twee toch' ?
De medewerker die ik sprak gaf me genoeg tijd om door te vragen en was erg behulpzaam
Wij worden van kastje naar de muur gestuurd door cz. Indienen van een factuur van infomedics begrijpen of willen ze niet begrijpen. Vandaag na poging zoveel en wederom onbegrip van klantenservice medewerker Dianna alles uitbesteed aan rechtsbijstand verzekering.
1 ster is nog te weinig. Ze weigerden pertinent de immunotherapie te vergoeden met allerlei drogredenen. Terwijl we door een Nederlands Ziekenhuis naar UZA doorverwezen werden. Mede daardoor is de tumor kunnen uitzaaien en is mijn man overleden. Ze gaan over lijken!
Heb meer dan een uur en 8 minuten aan de telefoon gewacht maar krijg niemand aan de lijn. Zeer slechte service
Dit is volgens mij wel DE slechtste verzekering van nederland! Zonder duidelijke uitleg word een vergoeding aanvraag geweigerd, vraag je wat hun redenering is krijg je als antwoord; er valt niet over te discussiëren. Ondanks meerdere brieven van de arts dat het nodig is! Ohja, als je kind onder de 18 langer dan een half uur bij de tandarts zit, krijg je een dikke rekening.
Ik ben echt 4 dagen aan het bellen totdat iemand eindelijk opnam. Ik heb elke maand 3 rekeningen van hun wat nergens op slaat. Ik ga lekker overstappen naar een andere zorgverzekering einde van het jaar. Ga hier niet heen want het zijn echt oplichters. Ik heb mijn automatische maandelijkse afschrijving veranderd van einde naar de maand naar begin van de maand. Ik heb al heel weinig inkomsten, willen ze d’r ff 3 keer in de maand 183 euro. Ja oplichters dus. Dus mensen, ga naar een goede zorgverzekering. Niet cz. Niemand helpt je aan de lijn en als ze opnemen zijn ze chagerijnig en weten ze geen oplossingen.
My advice: absolutely do not take out health insurance with this company. They are not transparent, have no real expertise, make promises they do not keep, and regularly withdraw large amounts from my account for costs that are not part of the deductible. Their only apparent goal is to extract as much money from you as possible.
Angeblicher Einkauf bei Business Fleet s.r.o. am 18.09.25 über die Mobilfunknummer in Höhe von 15,00 EUR, ohne dass ich etwas bestellt habe. Keine Ahnung, was das sein soll. Auf meine E-Mail mit Aufforderung zur Rückerstattung wurde bisher nicht reagiert.
Hele fijne ervaring. Een duidelijke uitleg en top dat het via de app kon i.p.v. alleen telefonisch! De persoon dacht met me mee
Snelle en duidelijke beantwoording van mijn vragen via de chat. In combinatie met duidelijk app die erg goed werkt qua indienen van declaraties, zeer tevreden
Ik gebruik al jaren chronisch voorgeschreven Pantoprazol. Nadat mijn vader overleden was, heb ik een grote hoeveelheid pillen van hem overgenomen. Nu ze na een jaar op zijn heb ik ze opnieuw bij de apotheek gehaald. Ik moest betalen omdat het de eerste uitgifte weer is. Erover gebeld maar de klantenservice wilt mij niet te tegemoet komen. Je moet dus pillen weggooien en blijven bestellen. Dan krijg je het vergoed, maar ik word dus gestraft omdat ik tegen verspilling ben. Ongelofelijk dat het zo werkt en CZ zelfs na mijn uitleg bij hun standpunt blijft en het zelfs niet uit coulance wilt vergoeden!
Ik ben ontzettend teleurgesteld in CZ. Op papier lijkt het alsof er ruimhartig vergoed wordt, maar zodra je écht iets nodig hebt, doen ze er werkelijk alles aan om het níet te vergoeden. Je krijgt te maken met eindeloos bureaucratisch gedoe, onduidelijke voorwaarden en afwijzingen die nergens op slaan. Het voelt alsof je constant moet vechten voor iets waar je gewoon recht op hebt.
CZ wekt de indruk betrouwbaar en klantvriendelijk te zijn, maar mijn ervaring is het tegenovergestelde: wantrouwen, tegenwerking en teleurstelling. Als je denkt dat je goed verzekerd bent, kom je er pas achter dat je met lege handen staat op het moment dat het er echt toe doet. Ik zou CZ absoluut niet vertrouwen en iedereen afraden om hier een verzekering af te sluiten.
De debiteuren administratie van het CZ moet hun werk eens beter doen.
Als het even niet lukt om te betalen en je uiteindelijk alles betaald hebt blijven ze je bestoken met rekeningen waar niks van klopt. Ik moest betalen anders zouden ze een deurwaarder sturen terwijl ik de maand ervoor 928 euro betaald heb.
Wat denken hun dat ik een geldboom ofzo. Als het zo door gaat maak ik er een rechtszaak van want dit kan echt niet!!
Als je meerzorg nodig hebt voor iemand met nog enkele jaren levensverwachting dan gaan ze niet akkoord en moet je bij rechter. Daar krijg je te horen dat je gelijk krijgt en meergeld krijgt toegewezen, maar cz kan dit proces jaren vertragen waardoor ze niks hoeven te betalen. Aan de leiding bij CZ, hoop dat je trots op je zelf bent, jullie gaan letterlijk over lijken!
Gelukkig is Kassa er nu bij betrokken en worden jullie aangepakt. Er is een grote groep met slachtoffers inmiddels en wij geven niet op.
Halverwege het jaar zomaar de afschrijfdatum aanpassen, waardoor mensen ineens dubbel premie moeten betalen? Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Niet iedereen heeft een groot inkomen. Het bestuur zou zich diep moeten schamen
als je premie betalen met, zijn ze er als de kippen bij!! maar als je een declaratie indient is het alsof de raderen stil blijven staan bij deze organisatie!!! ik denk er sterk over om komend jaar een andere zorgverzekeraar te nemen! ook de communicatie/contact is waardeloos!! kortom; geen aanrader!
Wat een gemis aan klantgerichtheid en empathie!
Al veel gezeur over ziekenvervoer gehad. Nu blijkt dat declaraties niet vergoed zijn omdat het huisnummer van het ziekenhuis niet vermeld was! Wèl de naam van het ziekenhuis en de postcode maar niet het nummer.
Geen telefoontje of mailtje, maar máánden niet vergoeden om zo’n kulreden!
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。