レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Dealing with ai was a nightmare. Options offered both were relivent, also dob didn't explain format came back with error twice. Once I was finally connected with a real person everything progress... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Sally Anne spent most of what must have been couple of hours trying and finally succeeding in restoring my internet. I had confidence from the start that she knew what she doing. She remained calm,pa... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The lady I spoke to was extremely helpful. She was friendly, professional and sorted the problem. She also helped to change my contract over to a more affordable one! Thank you.

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I have been with italk for many years I told them I cant afford to stay with them as it was costly I sent email to state my contract ending I wish to cancel with them I told them verbally and im s... もっず芋る

䌁業情報

  1. むンタヌネット プロバむダヌ

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

We’re on a mission to get the UK talking by providing unlimited broadband and line rental packages at great prices, with no hidden fees.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

2䞇件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 99に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(18,558)

過去12か月のレビュヌ数: 510ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

It was so easy to do on line and I’m so


It was so easy to do on line and I’m so happy

2026幎5月20日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

We look forward to having your services up and running very soon, Paula! Welcome to italk!

Don’t forget, if you recommend a friend to italk, you can both earn £25! Visit https://tprefer.italktelecom.co.uk/ for more info.

5぀星のうち5の評䟡

Good were happy

Good were happy

2026幎5月20日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Thank you so much! We really appreciate your review.

Don’t forget, if you recommend a friend to italk, you can both earn £25! Visit https://tprefer.italktelecom.co.uk/ for more info.

5぀星のうち1の評䟡

I was called by one of your consultants


I was called by one of your consultants to offer me a WiFi router from mtn and to say I am disappointed is an understatement I agreed to the contract i payed for it...then came delivery time I had issues with the address apparently your consultant put in the wrong address so it was re-scheduled a week later they came to deliver at the correct address only for the delivery biometric system not to work, so I took a decision to cancel the contract but I have had issues with doing so cause now MTN is telling me to contact italk so they can cancel my contract and credit my account with R610 so MTN can refund. When I call your consultant they cut my calls their so rude honestly I don't know who is wrong here me for trusting a service provider, Italk for be unprofessional or @mtn for not being to call out their on sales point this is so disappointing.

2026幎5月14日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi there,

We are sorry to hear about your experience and the frustration this situation has caused. We would need to review the account directly before advising further or processing any cancellation or refund requests. I am not able to locate your account with the information provided at this stage, therefore I kindly ask that you email us at customercare@italktelecom.co.uk if you would like us to review the account further.

We look forward to hearing from you,

Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

I would give zero stars if I could!

I would give zero stars if I could. They send my Pop (93 years old) a router with no explanation of what it was for. It was because the usual copper lines were going to be turned off. He had no phone call, no follow up to make sure he understood. His phone was cut off. I managed to install his router, after he told me about this box that he had received but put into a cupboard. This router has been intermittent at best. I have called multiple times to get this rectified and asked someone to come and look but apparently that costs them too much money.

I have emailed them and they haven't replied. My Pop has not had a working phone for weeks now and the cameras I installed don't work either.

They are awful to deal with, the wait times are appalling. Nobody seems to care. I have a new internet provider lined up but they have to relay cables. I would not recommend italk to anyone.

2026幎5月19日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi there,

We are sorry to hear about your experience and understand your concerns, especially given the reliance on the service. Information regarding the digital switch and equipment is communicated in advance, however we appreciate this may not always have been fully undertood or received. We apologise for the difficulty you have experinced contacting us and for the ongoing service issues. If assistance is still required, please contact us directly or via live chat through our website so we can review the account further.

Thank you

5぀星のうち1の評䟡

Took out more than they should have and


Took out more than they should have and now are phoning me 4 times a day for a late payment which was not the case,I left them and went to a new company, I cancelled my DD and they still took money from my account they have kept my details, do not trust this company

2026幎4月30日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi Amanda,

We are sorry to hear about your experience. If you believe there has been an error with billing or payments, please contact us dircetly and we will be happy to review this further.

Thank you

5぀星のうち5の評䟡

Having been with Italk before I feel


Having been with Italk before I feel immense gratitude for them to be able to serve me with their service again

2026幎5月16日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Thank you for your kind feedback! We are delighted to welcome you back to italk and are pleased to be able to provide our services to you again, Emmanuel!

Don’t forget, if you recommend a friend to italk, you can both earn £25! Visit https://tprefer.italktelecom.co.uk/ for more info.

5぀星のうち5の評䟡

Making it so easy to get internet

2026幎5月15日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

We're really happy you are pleased with the service we offer, Robert!

Don’t forget, if you recommend a friend to italk, you can both earn £25! Visit https://tprefer.italktelecom.co.uk/ for more info.

5぀星のうち1の評䟡

ITalk upgraded my home service 6 weeks


ITalk upgraded my home service 6 weeks ago to digital and my phone has not worked since. In my 80's I rely on this service to contact family, friends and NHS Services. They have no escalation process, cannot offer any guidance to when the problem will be resolved and are still billing me!
I have a mobile but no signal where I live.

2026幎5月15日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi there,

We are sorry to hear about the issues you have experienced following the digital upgrade and understand how important your phone service is. Please contact us on 0333 210 4290, or email us your details at customercare@italktelecom.co.uk and we'll be happy to help further as we cannot locate your account with information provided.

We look forward to hearing from you,

Thank you

5぀星のうち1の評䟡

Received a bill from this shambles


Received a bill from this shambles company even though I've cancelled my contract. Beware of these people with their stock. "I'm sorry you feel like this about us' phrases
Disorganised is the only comment I'm allowed to use.

2026幎5月15日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi Kevin,

Once a cancellation request is received, confirmation is issued by letter or email and the cease can take up to 14 days to complete. Final bills are then generated within 4-6 weeks in line with the account billing cycle. I am not able to locate your account with the information provided at this stage, therefore I kindly ask that you contact us on 0333 210 4290, or email us at customercare@italktelecom.co.uk if you would like us to review the account further and we'll be happy to assist further.

We look forward to hearing from you,

Thank you.

5぀星のうち5の評䟡

The lady was extremely helpful setting


The lady was extremely helpful setting up my second package.

2026幎5月15日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

We are very happy to hear and will be sure to pass this along to the agent, Joanne!

Don’t forget, if you recommend a friend to italk, you can both earn £25! Visit https://tprefer.italktelecom.co.uk/ for more info.

5぀星のうち1の評䟡

Non stop harassment

Non stop harassment. Due to an outage I had no option cancel. Few occasions taken £195 out of my account without permission. Thankfully bank refunded me and advised me change bank card and they still had access take money out. Thy never succeeded tho had my money back each time! And their blocked from bombarding me with calls and texts! Bunch of robbing B######S.

2026幎5月14日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi there,

We are sorry to hear about your experience. We do not take payments without authorisation, and any payments collected would relate to charges due on the account in line with the agreed terms. I am not able to locate your account with the information provided at this stage, therefore I kindly ask that you contact us on 0333 210 4290, or email us at customercare@italktelecom.co.uk at your earliest possible convenience.

We look forward to hearing from you,

Thank you.

5぀星のうち5の評䟡

Great customer care service

The customer care was great and they were extremely helpful setting up my new contract

2026幎5月11日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

It's lovely to hear what a great job our agents are doing, Siobhan! We'll be sure to let the agent know how pleased you are and look forward to having your new package up and running soon!

Don’t forget, if you recommend a friend to italk, you can both earn £25! Visit https://tprefer.italktelecom.co.uk/ for more info.

5぀星のうち1の評䟡

AVOID !!

Isnt an option for zero so had to score 1 ...
Avoid ! Hounding for payment when ive gone with sky instead after 12 mths of poor customer service. Tried to change my dd to the date I get paid but apparently they cant do that ... months of paying them plus 12.00 for late fees theyre now trying to take 120 odd quid even though ive cancelled the dd ?! Reported to my bank as fraud so good luck getting payment ...let's call it compensation for all the late fees ive had to pay !!!

2026幎5月14日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi there,

We are sorry to hear about your experience. Direct debit payment dates cannot be changed, and any final balance due would relate to charges applied in line with the account and billing cycle. If you would like us to review your account or billing, please contact us directly and we'll be happy to assist.

Thank you

5぀星のうち1の評䟡

This company engages in demanding money


This company engages in demanding money with menaces and constant harassment when you refuse to pay money you do not owe. My service with them finished on the 29th April 2026-I had paid an invoice up to and including the 3rd May 2026. I cancelled the direct debit that I had with them. I then received another invoice for forty four quid and a demand to re-instate my direct debit. I told them to do one as they actually owed me for four days of unused service. They them added twelve quid late payment fee on to this amount that I didn't owe them. They have ignored my complaint into their disgusting criminal behaviour and their 'goons' ring me twice every day. Apparently their logic is if I pay them this money they will work out what I owe and refund the difference. Sad that criminal behaviour is allowed to flourish like this in this insane country we find ourselves in.

2026幎5月13日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi there,

We're sorry to hear about your experience. We do not pursue payments that are not owed, and any charges applied would relate to services provided in line with the agreed billing cycle and terms. Late payment fees may also be applied where invoices remain unpaid beyond the due date. Unfortunately I am not able to locate your account with the information provided at this stage, therefore I kindly ask that you contact us on 0333 210 4290, or email us at customercare@italktelecom.co.uk at your earliest possible convenience.

We look forward to hearing from you,

Thank you.

5぀星のうち1の評䟡

Absolute rubbish internet customer


Absolute rubbish internet customer service does not give a dam if your struggling etc they just cut you off straight away would not recomend stay clear of these cowboys

2025幎6月22日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi Gary,

We're sorry to hear you feel this way. Customers are notified before any service suspnsions are applied, and we always encourage anyone experiencing difficulties to contact us, as payment plans are available. If you would like to discuss this further, please don't hesitate to contact our Payments Team on 0127 352 6607.

Thank you

5぀星のうち1の評䟡

The worst company i have delt with

The worst company i have delt with. They missed two appointments made to upgrade my 94 year old mums equipment to digital , they just didnt show up with no comunication. Now her land line does not work and looking like its because its not upgraded . Customer service was a joke and when i eventuaily got through to someone who we hoped could help (sally) , she wouldnt because she said we failed the security questions with the same answers we have used without issue several times to contact them b4. After several attempts we got told sally who we had spocken to prioviously would phone me back amd guess what she didnt . Whole thing is a joke

2026幎5月12日
自発的なレビュヌ
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi David,

We're sorry to hear about your experience and understand your concerns. For security and data protection reasons, we are required to complete account verification before discussing or making changes to an account. If security checks are not passed, our agents are unable to proceed. We apologise for the missed appointment and communication issues you've experienced. If you still require assistance, please contact us again and we'll be happy to help further.

Thank you

5぀星のうち5の評䟡

The young woman I spoke to the phone


The young woman I spoke to the phone was really helpful, very quick. I've got it sorted out without no hassle.

2026幎5月6日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

This is amazing to hear, thank you very much, Paula. We will be sure to let the agent know!

Don’t forget, if you recommend a friend to italk, you can both earn £25! Visit https://tprefer.italktelecom.co.uk/ for more info.

5぀星のうち1の評䟡

I spent almost 1 hour over 2 calls


I spent almost 1 hour over 2 calls trying to speak to customer services without succeeding. In the end I tried emailing and after 2 attempts my call was eventually returned. No idea of waiting times or position in the telephone queue is given. The customer service was awful.

2026幎4月28日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi Ian,

We are sorry to hear about your difficulty getting through. We are currently experiencing a high volume of enquiries, which may be causing longer wait times. We can see you have since spoken with one of our agents and that this matter has now been resolved. If you require further assistance, please don't hesitate to contact us.

Thank you

5぀星のうち2の評䟡

Answer phone might help

Answer phone might help

2026幎4月29日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

Hi Nellie,

We're sorry you've had difficulty getting through. As well as our phone lines, live chat is also available through our website: https://www.italktelecom.co.uk/

Thank you

5぀星のうち4の評䟡

Happy with customer service .the


Happy with customer service .the person who was 100% good

2026幎5月5日
italk Telecom ロゎ

italk Telecom からの回答

We are very happy to hear and will be sure to pass this along to the agent, Sabina!

Don’t forget, if you recommend a friend to italk, you can both earn £25! Visit https://tprefer.italktelecom.co.uk/ for more info.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報